GJETT OM JEG GLEDER MEG!

God kveld alle sammen! Det har vært litt vanskelig å få henge skikkelig med når det gjelder det ene og det andre om dagen.. Naturlig nok har jeg hatt nok med å konsentrere meg om meg selv og mine, men dere vet jo at jeg ikke legger meg flat med mindre jeg må..

 

 

 

All den hyggelige responsen jeg får fra dere gir meg lyst til å dele enda mer, å jeg er som regel alltid gira på et eller annet jeg har lyst til å gjøre! Vi har stadig planer, prosjekter og gjøremål vi må ha unna og jeg forstår godt hva de mener de som sier du kjøper et prosjekt for livet når du kjøper deg et hus…. PB nytter hver en mulighet ute med den nye veggen, å jeg koser meg med smådill mellom slaga. Barna er det viktigste for oss, å nå som jeg ikke har vært helt meg selv det siste halve året er det begrensa hva som kan bli gjort også. Nå går vi en forhåpentligvis vakker sommer i møte, og jeg blir bedre og bedre for hver dag. Det er rart hvordan alt dette har gått rundt når jeg tenker tilbake på det ..

 

 

De siste to dagene nå har jeg ligget strekk ut i sengen, men som sakt merker jeg forbedring hver dag. Å det er virkelig en deilig følelse!! Tenk at jeg endelig fikk operere sist torsdag! Jeg var nok litt vel optimistisk å tenkte ikke på at man ikke er helt pigg etter et inngrep.. Men men, med det som har vært skal jeg bare være positiv nå! 😀

 

 

 

Et stort innlegg om gangen, med før og etter fra topp til tå har jeg lovet å det jobber jeg litt og litt med innimellom. Dere skjønner nok at det ikke har vært så lett å ha tid til så mye utenom kun det nødvendigste i det siste, å gjett om jeg gleder meg til å kunne dele bilder fra huset og hagen igjen! Dele tips, være kreativ og virkelig være tilbake til meg selv igjen.. Det skal bli deilig det! Håper ikke dere har tippet av lasset ennå, for jeg vil virkelig ha dere med videre 🙂

 

 

Takk for tålmodigheten folkens, å ikke minst, takk for at dere har vært med fra sidelinjen disse vanskelige månedene. For en uendelig god støtte!! Ta det til dere hver og en ^^ Det er faktisk utrolig hvor nye medisin støttende ord, meldinger og samtaler faktisk talt kan være <3 Som en liten byggestein til alt det andre….. Thihi ^^ Nå får jeg vel prøve å ta kvelden jeg også! I morgen satser jeg på at jeg kan holde meg på gulvet igjen, å kose meg med mine fine!

2 kommentarer
    1. Hvor har du kjøpt de søte små blomstene? De i glasset med sløyfe på..
      Ellers sendes masse positiv energi og en dose styrke over til deg!
      Har selv vært syk i 2,5 år og fødte min første sønn for snart 2 år siden, så jeg kan forstå situasjonen din veldig godt!
      PS: hyggelig å snakke med deg på snap for en stund siden😘
      Klem fra hun på Sola😉

Siste innlegg