JEG VIL FORTELLE DERE NOE SPENNENDE !!!!

God dag folkens! Jeg har akkurat ankommet sola flyplass, og skal vende snuten mot Oslo! Jeg er så heldig å få være invitert til Pre lansering av selveste Halvor bakkes nye kolleksjon i samarbeid med Nordicform!!! 😀 Halvor skal selv presentere kolleksjonen, og det vil bli massevis av inspirasjon, nyheter og overraskelser! Gleder meg som en liten jenteunge til å møte de på Nordicform sine kontorer i Mysen i morgen, og ser på dette som veldig lærerikt og spennende! Herlighet så gøy!! 😀

 


 

(Bildet er lånt fra hans egen instagram konto, @halvor.bakke  )

I ettermiddag/kveld skal jeg besøke en veldig god venninne av meg, og i morgen tar jeg tog fra Oslo S, og blir videre henta på togstasjonen i Mysen ^^ Jeg er bare sååå spent, å synes det er helt utrolig gøy å få denne muligheten 🙂 Jeg vil så klart ta dere med på dette så godt som jeg kan, slik at også dere kan få muligheten å være litt med på denne store happeningen 😀 Aleksander skal være på overnatting hos Tante Trinemor, og mormor skal kose seg med Julie mens jeg er borte. Tusen takk for at dere gjør dette mulig for meg, og tusen takk til alle dere lesere som er med på å gjøre drømmer om til virkelighet! 😀 Bloggen byr stadig på nye ting, og dette er virkelig kjempe spennende! 😀 For oss interiørfrelste, er Halvor Bakke en enorm stor inspirasjon !! Jett om jeg gleder meg!! Er dere med ?? Legg til “instahomes” på snapchat, og følg meg hele morgendagen 😀

 

–> Lik gjerne bloggen min sin side på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg