ET HERLIG MØTE MED HALVOR BAKKE, OG SNEAK PEAK PÅ NY KOLLEKSJON!

God kveld folkens! 😀 Fikk dere en del inspirasjon av meg på snapp i går eller ? Jeg storkoste meg, å angrer ikke et sekund på at jeg tok turen fra Stavanger til Mysen. Jeg tok mye bilder, å kommer til å dele innleggene inn, da jeg også venter på flere lekre bilder som skal komme tilsendt i tillegg til de jeg tok selv. I dette innlegget skal dere først og fremst få se og høre om hvordan mitt møte med Halvor Bakke var, og dere skal få se masse bilder av en rykende fersk kolleksjon hn har laget i samarbeid med Nordicform. Så fersk at den enda ikke har kommet for salg 🙂

 


 

På togstasjonen i Mysen ble jeg tatt i mot av en hyggelig dame, som venta på meg og skulle ta meg til lokalet. Hun jobbet selv i Nordicform, å fortalte meg litt om selskapet, og hvor godt hun trivdes med alle de fantastiske kollegaene hver eneste dag. Utrolig gøy å høre, å det gjør meg veldig glad når noen lever seg sånn inn i jobben, å gleder seg til hver eneste dag. Lokalene var helt nyoppusset i fjor, å det var et lyst og trivelig sted å være.

 

 

Fremme i lokalene fikk jeg hilse på flere av staben der borte, skrev meg inn i boken deres og ble videre følgt opp i 2. etasje hvor det meste var utstilt. Der ble jeg overraskende presentert for Halvor Bakke, og fikk hilse på en utrolig sprudlende, glad og hyggelig mann som videre bød på et glass med Cava ^^ For en herlig type sier jeg bare! Mange forelsker seg nok i personligheten når de ser en blid og humoristisk Halvor på skjermen. Jeg kan iallfall bekrefte en veldig imøtekommende og hyggelig mann.

 

 

Halvor tok meg med på en aldri så liten reise rundt på de forskjellige utstillingene av hans kolleksjon. Her fikk jeg god forklaring om mange av produktene sammen med en ellers hyggelig prat. Litt senere holdt han et foredrag for alle som var til stede, som var veldig spennende og ikke minst underholdende og morsomt. Jeg må jo si at bak det store smilet, lysestakene og mellom putene og pledda sine, så er han en skikkelig entertainer ! 😀 Jeg er sikkerpå jeg kan si på vegne av alle at de koste seg, å jeg hørte flere si at det var utrolig morsomt å få jobbe sammen med Halvor på dette.

 

Kantene som han viser her har blant annet blitt mindre, noe som gjør at de står mye mer og ser penere ut på puten. Han kan det med detaljer, og dette er også noe av det han synes har vært veldig bra i samarbeidet med Nordicform, at han har blitt forstått på detaljene sine. 

 

 


 

 Den nye kolleksjonen, Bedtime Story by Halvor bakke, var rålekker! Egentlig ikke noe mer og si om det, da alt i seg selv var selve definisjonen på hva som er lekkert! Egyptisk bommul, lin og velour er noen stikkord, og det er ikke en ting som ikke har blitt nøye tenkt igjennom. Alt kommer i flotte esker som det han holder frem her, og er helt perfekt å gi i gave!

 

 

 

Sjekk de koselige og lune tonene! Jeg likte veldig godt de lange og smale putene som du ser en av helt fremst hvor dynen starter. Må bare være perfekt for lese stunder i sengen. Denne er trekt i lin, med et nydelig mønster. Se også hvor lekkert det er når både mønster og ulikt stoff går mot hverandre, og skaper ulike kontraster. For å sitere ham selv så skaper også mengde en god stemning! Personlig så elsker jeg det som er like behagelig for øynene som det på samme tid er å sette seg ned i det eller å være i det. Peis på med puter pledd og levende lys. Hvor mye mer koselig er det ikke på et bord med masse levende lys og ikke bare et lite i midten ? Skjønner du hvor vi vil ? 🙂 

 

 

Kvalitet er viktig, og i kolleksjonen finner vi som tidligere nevnt, blant annet velour, lin og egyptisk bomull. Min favoritt er lin, og dette er også ekstra slitesterkt! Visste du foresten at lin er brukt i flere 1000 år ? Det sier bare litt om kvaliteten i seg selv ^^

 

Et tips fra han selv er å re opp sengen hver dag, bruke de få minuttene det tar å unne seg selv litt GRATIS luksus i hverdagen. Det koster ingenting å re opp, å det blir desto deiligere å legge seg etter en travel dag hvor man kommer inn på et delikat soverom, som man da ikke har huska at man reide opp om tidligere. Man går automatisk inn i et deilig og komfortabelt modus, å hva kan vel være bedre enn å legge seg for å sove, i smakfulle omgivelser hver kveld ? ^^ Det må jo også bare være en perfekt start på dagen å våkne opp e de samme vakre omgivelsene 😀

 

Til badet kommer også lekre herligheter, å her får dere en sniktitt på det. Vi som var med fikk foresten et frotté håndkle hver, å jeg gleder meg til å prøve det ut! Kjennes veldig deilig ut, å Halvor sa de kjentes like gode og fyldige ut etter flere vask . DET er det langt i fra alle håndklær som gjør 🙂 De kommer foresten i 6 forskjellige farger og 3 størrelser. Så her er det valgmuligheter for enhver smak.

 

 

Legg merke til de vakre detaljene, og de pene eskene. Perfekt å gi i gave, alt sammen. Å jeg kan godt si jeg ønsker meg alt ^^ Thihi.. Det er ikke bare små barn som får drømmene i sving når de går inn i en lekebutikk.. Vi er bare enda værre vi voksne, å jeg skjønner det så godt når det finnes slike ting som dette 🙂 

 

 

Den mannen her har iallfall all grunn til å være stolt over alt sammen!! Det ligger så enormt mye arbeid bak. Jeg har bare sett en liten del, men likevel nok til å være mektig imponert å litt til. Tusen takk for en inspirerende dag, og tusen takk for en spennende presentasjon av produktene! 🙂 Jeg vet hvilke jeg likte aller best, å gleder meg masse til August! For dere som så på Instahomes denne dagen, fikk dere med dere at han filma litt med mobilen min også. Veldig kult av han å være litt med på Instahomes, å veldig gøy å kunne få møte en så inspirerende person som Halvor Bakke 🙂 Tusen takk for at jeg fikk denne muligheten ^^  Å tusen takk til alle dere lesere, som faktisk gjør alt av dette her mulig for meg ! 😀 <3 

Jeg blir ekstra gira når jeg får innputt som dette, å gleder meg masse til å dele resten av dagen med dere også, å enda mer inspirasjon. For å nevne noe fikk jeg være med på å lage mitt eget spesielle design, å også printe dette ut på bomull med en tekstilprinter. Helt rått! 😀 Så her er det bare å følge med ^^
 


Instagram : 

@halvor.bakke  @interiorbymarie 

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

#interiør #soverom #nykolleksjon #bedtimestorybyhalvorbakke #halvorbakke #nordicform


6 kommentarer
    1. Fy søren,du e kjempeheldig,men så e du utrulig flink du også.Har fått masse inspirasjon av å følge bloggen din,selv om eg aldri har kommentert før.Har samme stil som deg og elsker Riviera Maison.Gleder meg til fortsettelsen,flinke deg.🌺🌺🌺

    2. Irene Holsen: Åååh for en utrolig fin og koselig kommentar ! 😀 <3 Veldig gøy å høre at det finnes inspirasjon innpå her, da det er akkurat det jeg håper på å få skape med denne bloggen <3 Veldig gøy å få kommentarer fra personer som følger med, å jeg setter stor pris på tilbakemeldinger 😀 RM er favorittmerket, så jeg skjønner godt at du elsker det 😀 Thihi ^^ Er det foressten noe du kunne tenke deg å sett mer av / lest mer om ? Det er noe jeg ofte er nysgjerrig på blant leserne 🙂 Ønsker deg en fantastisk søndag, og håper jeg kan fortsette å inspirere 🙂 Tusen takk for veldig fin kommentar 🙂 <3

    3. Tusen takk for besøket Marie. Veldig hyggelig å ha deg på besøk.
      Og takk for et Superfint blogginnlegg. 😊

    4. Jane Østlund: Ååh så utrolig gøy med tilbakemelding! 🙂 Det er jeg som skal takke for all inspirasjonen, og alt det lekre jeg fikk se! Åsså så vakkert som du hadde stylet alt 😀 Snakk om perfeksjon til fingerspissen 🙂 Husker deg veldig godt, å synes det er ekstra koselig at du har tatt en tur innom bloggen min, da du er så utrolig flink! 🙂 Veldig koselig at du likte innlegget 🙂 Det kommer mer også <3

Siste innlegg