LURER DU PÅ LITT RIMELIGERE LEXINGTON?

Tittei alle sammen! Mange av dere liker nok som meg New England stilen, de store og lukseriøse Hampton hjemmene, eller de mer rolige å koselige strandperlene langs den amerikanste øst kysten, med en touch av litt ekstra klasse over seg. For meg var det en gang kun shabby chic som sto i fokus, og for enda lengre siden var det kniver, skaller, nagler og mørke for å si det rett ut…( Ja tro det eller ei.. Thihi)

 


 

Kall det snobbestil eller hva du vil. Jeg elsker det, å blir bare mer og mer forelsket! Det å dra New england stilen med seg hjem, og blande den med en litt landlig og kosete cottage style, det synes jeg er helt perfekt, og noe som gjør det enda mer personlig og ikke super stift! For det å ikke kunne bevege seg stort rundt hjemme det må jo kunne gå an ^^ Det skal også være barnevennlig på samme tid som det skal være lekket for øyet! 

 


 

Mange kommenterer noen ting jeg har å spør om det er veldig dyrt. Jeg bruker å si at det er ikke alltid hva ting koster det handler om, men hva det betyr for den som kjøper det. Alle må vi jo handle etter lommebøkene uansett 🙂 Jeg kjøper like gjerne ting på Europris og Nille som på Lene Interiør, Gant og Lexington. Det er hva jeg synes er vakkert som er det viktige, ikke nødvendigvis hva som er navnet på butikken. MEN når det er sakt, så vet jeg jo hvor jeg synes det er flertall av vakre ting også, å det typiske er jo at det koster litt ekstra… Litt av det å ha en hobby som dette er å glede seg til å handle noe man gjerne har tenkt på å planlagt lenge. Da får tingene også en viktigere betydning, å man bryr seg kanskje mer om å ta vare på det ma har i stedet for å bare ha masse av alt mulig. Mye handler også om kvalitet og varighet, å som oftes får man det man betaler for.

 

 

I går åpnet Lexington på Norwegian Outlet, på Ålgård, å jeg måtte selvfølgelig ta turen ned. Fra pre lansering dagen før til denne åpningen rett før stengetid, klarte jeg ikke la være å handle meg et nytt og lekkert sengetøy jeg lenge har tenkt på. Gleder meg veldig til Halvor Bakkes nye kolleksjon kommer til høsten, men klarte ikke heelt å vente så lenge ^^ Her selges fjorårets kolleksjoner til reduserte priser, noe som er helt perfekt for oss som liker dette! De hadde MYE til hjemmet, å jeg synes det er stor stas at Lexington endelig har åpnet så nærme, og at det i tillegg er en outlet butikk. Ting med kvalitet skal vare i årevis.. Å hva gjør det vel da at kolleksjonen ikke er samme år som du kjøper det ? Nei DET er det ingenting å bry seg om.. Bare en stor bonus for oss kundene som kan handle lexington litt rimeligere 😀

 

 

Vi lever kun en gang, og det er viktig å jobbe litt mot drømmer når man bare har denne ene sjangsen vet dere.. Samme hva dere bryr dere om, så lenge det er noe som betyr noe for DERE 🙂 Om man er litt bevisst, sparer og er tolmodig, er det mye som går an når man kommer frem til målstreken 😀 

Hva vil DU bruke DINE kroner til overs på, om du skal få lov å unne deg noe ekstra ? 

Ha en herlig dag folkens, å ta deg gjerne en tur innom Lexington! For noen herlige og imøtekommende ansatte! En hyggelig prat på kjøpet er alltid veldig koselig, å gjør at du gjerne tar turen igjen og igjen.. 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–


@interiorbymarie på Instagram – 

4 kommentarer
    1. Å du kan glede deg te å sove i det sengetøyet,det e bare heilt nydeligt.Det e så kjekt at den butikken e komt på outleten,må nok innom der ja.Så kjekt at du svarte meg,syntes du er flink til å ta med litt av alt,sjøl for ei godt voksen dame som meg.Ein ting lure eg på og det e kos du gjør me di kule pleddene som bare ligger sånn tilfeldig henslengt? Ha ein fin dag✨✨

    2. Irene H: Så koselig at du synes det 🙂 Kjekkt å prate med de herlige menneskene som leser bloggen min 😀 Ja der må du innom, absolutt til å anbefale 😀 Jeg elsker når det ligger pledd rundh omkring og liker masse puter og tekstiler gennerellt. Jeg synes det ser mye mer behagelig og deilig ut med masse puter og pledd. Noen synes det ser rotete ut, og jeg respekterer at alle har forskjellig smak 🙂 Jeg legger dem bare ned, å danderer litt når jeg tar bilde om jeg synes de ikke ligger “fint” nok om du skjønner 🙂 Thihi ^^ Ofte har jeg pledda hengende på en puntestilge, eller sammenlagd rundtom viss de ikke ligger dandert som på bildet forskjellige steder 🙂 Med barn i nærheten havner de ofte på gulvet, men jeg elsker å dille det til innimellom 🙂 Håper du fikk svar på det du lurte på, viss ikke må du bare si i fra 😀 Ha en kjempe fin kveld du også, å takk for veldig koselig kommentar 🙂

    3. Hei ☺
      Åååå elsker bare det sengesettet selv, kan jeg være så stygg å spør hva du måtte gi for deg der oppe på outleten?

    4. Hilde: Heisann 🙂 Jeg beklager så mye for sent svar! :O Det går helt fint å spørre, å det er en ærlig sak det 🙂 For det jeg kjøpte : trekk til dobbeldyne med rabatt, kosta det rundt 1677kr, for putetrekk 50×70 kosta det 277 kr pr stk 🙂 Da var det på 30% avslag av normalprisen 🙂 Den dagen var det foreksempel 50% på alle klær, og utvalgte håndklær. Så det kan være de har forskjellige tilbuder også, det er jeg usikker på 🙂 Men alt som er i butikken selges uansett til redusert pris 🙂

Siste innlegg