SÅ VAKKERT AT DET NESTEN GJØR LITT VONDT !!

 

Åh jeg er bare nødt til å dele dette med dere.. Du vet når du er liten jente eller gutt, og du bare haaar sååå lyst på den nyeste barbiedukken eller fotballskoene.. Du tenker ikke på noe annet, å det gjør nesten litt vondt inni deg..! Akkurat sånn blir jeg, når jeg drømmer meg bort på Pinterest ( Alle bildene i dette innlegget er fra Pinterest) . Jeg får lyst på alt sammen, å drømmene løper helt løpsk.. Bare sjekk her dere!!!

 

 

LEKKERT LEKKERT LEKKERT! 😀 Jeg elsker hobbyen min, og hjemmet vårt. Og må innrømme at jeg ofte blir som et lite barn igjen når tankene blir til planer. Føttene nærmest tripper etter å kommet i gang, åsså vet jeg, at en dag er målet å få til noe som dette ( Iallfall er det planen oppi hodet mitt.. Thihi ^^ En frodig hage, som bugner over av alt jeg synes er vakkert, med koselige sittegrupper, kroker og et herlig familieliv mellom alt sammen 😀 Like vakkert ute som inne <3 

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og inspirasjon! <–

 

 @interiorbymarie på Instagram

 

5 kommentarer
    1. Sååååå mye lekkert. 😍😍😍😍😍😍😍
      Elsker også kurv, og har vært heldig å få kjøpt 3 slike Artwood kurvstoler med skrift på Finn.
      Får i likhet med deg aldri nok kurv. 😀😍

    2. Hei!
      Falt helt for møblene på bilde 6. Er det noen som vet hvor man får kjøpt dem?

    3. Vibeke Svendsen Mathisen: Ååååh så gøy!! 😀 Ja da var du virkelig heldig! 😀 Artwood har såååå mye lekkert !! 😀 😀 Å kurv er nærmest blitt en lidenskap i seg selv.. Thihi ^^Så hyggelig at du tok deg en tur innom bloggen min 🙂 Veldig koselig! 😀 Å så gøy å høre andre som også elsker kurv ^^ Ha en herlig start på uken 🙂 <3

Siste innlegg