BLÅTT ER FLOTT, OG JA TIL MER NEW ENGLAND!

 

 

Husker dere sengesettet fra Lexington jeg handlet meg her om dagen ? ^^ Den natten var jammen julaften og nyttår på en gang.. For en seng å sove i! Hoyy jeg angrer ikke på det kjøpet, å det var verdt hver en krone. Iallfall for å ha en slik myk luksus hver natt!

 

Blått er flott, å jeg kjenner skikkelig dragning mot mer kontraster om dagen. Blått, litt rødt, hvitt og MASSE grønne planter skal det bli mer av i hele huset. Hampton og New England kan jeg ikke få nok av når jeg ser på bilder, å jeg vil bare jobbe mer og mer mot dette. Jeg vil skape et hjem i eleganse, samtidig som det skal skinne gjennom hvem som bor her og selvfølgelig være levelig på alle måter. Jeg vil bruke skinn, lin, ull, bommul, tre, kurv, sølv, glass mot hverandre med innslag av litt sort også. Jeg har alltid planer, å fremover skal jeg ikke spare på noe av kruttet. Jeg er frisk, gira og proppfull av ideer, energi og inspirasjon! 😀

Hva tror dere om disse planene ? Vil dere være med meg på veien, og har dere troa ? 🙂 

Tusen takk for at dere titta innom ^^ Vi skrives 😀

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 

6 kommentarer

Siste innlegg