BARNEROM LITT UTENOM TRENDENE!


 

Det er viktig for meg å skape en helhet i hjemme, og at man føler i hvert eneste rom hvilket hus man er i. Når barna er for små til å ha noe som helst formeninger om rommene sine, har jeg frie tøyler og kommer ikke til å henge meg på de typiske trendene. Jeg liker å rusle videre på den stien jeg er på, å ikke ta alt for store utforkjøringer.. Jeg vil jobbe mot noe enda mer gjennomført, å da bryr det ikke meg hva som er inn eller ikke ^^ 

 

 

 

Flere å flere av barnerommene jeg ser som dukker opp på instagram og andre steder er stort sett slike som de dere ser under her. Lignende disse, og med motsatt farge for jente. Noe som overrasker meg er at rommene nærmest ser ut til å ha hatt et barn boende der i flere år, før det i det hele tatt har kommet til verden, og bare en noen måneder på vei.. Et lite liv er utrolig skjørt, og alt kan skje i et svanger skap og under en fødsel. Tanken på å komme hjem uten en baby til et stappfullt rom måtte våre helt forferdelig utenkelig, så akkurat når det gjelder barnerommet har vi begge vært bestemte på å være svært forsiktige og har veldig stor respekt for dette. Ikke en eneste liten rangle bryr det seg om de aller første månedene en gang, så nødvendig er det ikke heller 🙂 Men samtidig kan jeg forstå at fristelsen kan være stor med alt det søte som finnes der ute! 

Det skal vise at det bor et barn på et barnerom, men jeg vil også bruke mye kurv, rosa til Julie og blått til Aleksander. Og da de skal dele rom en stund nå i starten vil jeg lage en gutteside og en jenteside ^^ Jeg vil også kjøre full New England stil, og ha masse jordnære og koselige detaljer. Et barnerom skal være koselig, og fylt i barnelatter og glede! Å det vil jeg vi skal få følelsen av nesten før vi åpner døren inn til det 😀

 

 

 

 

Dette rommet med de gule små detaljene må jeg bare kommentere litt ekstra.. Andre som syntes det bare var helt utrolig koselig  ?!! Fantastisk søtt, og jeg har virkelig fått øynene opp for gult ^^ Men! ikke for mye..

Pinterest er den farligste appen jeg har på telefonen.. Den største inspirasjons verdenen, å et sted man ikke tenker på å titte innom, viss man har dårlig tid.. Alle bildene er hentet derfra, å for de av dere som enda ikke har oppdaget Pinterest, vel, da bare MÅÅ dere ta dere en titt ^^ Men husk å ha god tid, for der finnes et hav av vakre rom, gjenstander, tips og oppskrifter! 😀 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og inspirasjon! <–  

–> @interiorbymarie på instagram <–

5 kommentarer

Siste innlegg