“SE SÅ STOR JEG HAR BLITT!”

 

Se på denne kjekkassen her da, dere! Å tenk at han er vår lille prins!! Med sitt brede og levende smil, er han en reser rundt om i huset for tiden, å gjør dagene våre ekstra spennende, morsomme og lærerike 🙂

 

 

 

I slutten på August skal han begynne i barnehagen, å jeg er sikker på at han vil få det kjempe gøy!! Jeg og Julie kommer til å savne han skikkelig på dagene når far er på jobb, så jeg er veldig heldig som har mulighet til å gi han kortere dager i starten. Vi har vært på besøk i barnehagen han skal gå i, og det virka så utrolig gøy at jeg kunne tenke meg å starta jeg også !! Tenk at den lille babyen vår har blitt så stor! Han er over 1,5 år allerede å utvikler seg raskt som en vind! Er så stolt at jeg får være en del av noe så spennende som det å være mor ! Han her starta en reise på noe jeg aldri kunne sitt for meg, å noe jeg elsker å være en del av! Utrolig glad i denne sjarmøren her å takknemlig for hver eneste dag 🙂

 

 

 

 

Jeg synes det er gøy å kle opp barna mine, å benytter meg veldig av sjangsen før de begynner å protestere og få egne smaker når de blir enda større. Her er Aleksander i en nydelig sparkebukse fra en eldre memini kolleksjon kjøpt hos @linusoglykke på Ålgård. Dette er egentlig strl 6 mndr, men passer godt til han fortsatt å garantert til han er 2 i høst og til neste sommer også !! Virkelig klær som varer lenge, og denne kan også Julie bruke senere !! Linus og Lykke har foressten farlig mye lekkert, så ta gjerne en tur innom viss du er i nærheten om du tørr.. De har mye salg nå forressten !! 🙂

 

 

 

 

Ellers, så skal vi være sammen med masse familie og slekt i dag, på gården som farmoren min vokste opp på. Grilling, bading for de som har lyst og full rulle med søte små som skal løpe rundt og kose seg er noe av det som skal skje <3 Ønsker dere en fantastisk søndag alle sammen, og takk for at dere tar dere tid til å titte innom bloggen min 🙂 Vi skrives!

 


–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og inspirasjon! <–  

–> @interiorbymarie på instagram <–

 

2 kommentarer

Siste innlegg