VIL DU SMAKE PÅ HALVOR BAKKES HØST KOLLEKSJON, FØR ALLE ANDRE ?

Masse inspirasjon, av produkter som kommer for salg i August!

Jeg har lovet å vise dere bildene jeg fikk av Nordicform, og de nye kolleksjonene som kommer til høsten. Dere har allerede fått sett litt av Turiform`s ullprogram, høst 2017 ( HER, om dere vil ta en titt igjen ) å jeg vil nå gjerne vise dere lekre sengtøy og baderomsartikler. Vi snakker Egyptisk bommull av høyeste kvalitet, cashmere, velour og lin… Smak med øynene og drøm dere bort. Her er – Bedtime Story By Halvor Bakke !


 


 

 

 

 

Sjekk de påsydde detaljene på dette lintrekket her.. WOW! Kanten er som dere ser også blitt litt smalere, noe som gjør at den står finere av seg selv og bare ser enda penere og innbydende ut en de brede som var før, og som ellers er på veldig mange sengetøy. Av hele kolleksjonen var dette min favoritt. Settet i lin, og det hvite med tynn beige kant, + det i beige velour. Med andre ord, bare drøm dere bort i de neste bildene!

 

 

 

Jepp!! Jeg kan bekrefte at det er like mykt og behagelig som det ser ut som.. Tenk deg å legge deg i en seng som dette… Det kan du, om ikke lenge 🙂 

 

 

 

Lekker detalj i hjørnene på et av sengeteppene i velour. Disse kan man også bruke på begge sider ! 🙂

 

 

Alt kommer i lekre esker slik som Halvor viser her på bildet over.

 

Til slutt vil jeg vise litt av det til baderommet. Håndklærne her er allerede å få kjøpt. Jeg har et grått selv, som jeg fikk på pre lanseringen, å jeg elsker det!

 

 


 

 

De mykeste morgenkåpene jeg har kjent i hele mitt liv, å definitivt noe som står på ønskelisten min. Her i huset brukes morgenkåper rett som det er, å det er ingenting som er mer deilig en å slenge på seg en kåpe som dette etter et deilig bad. Denne kommer i grått og beige, hvor beige er min favoritt.

Det er vanskelig å velge ut å vise noe, så her ble det et skikkelig bildedryss 🙂 Hva kunne du tenke deg ? 🙂

 


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og inspirasjon! <–  

–> @interiorbymarie på instagram <–

 

5 kommentarer
    1. Jeg elsker sengesettene! De er veldig flotte. Mest av alt liker jeg en ren og enkel stil inne på soverommet så jeg likte veldig godt alt på bilde nr 9! Med de hvite putetrekkene og den hvite dynen. Ellers elsket jeg håndklærne i grå! De så utrolig fine ut til å ha på badet her hjemme. <3

    2. Anonym: Ikke så lenge innlegget ikke er sponset , eller at jeg får betalt for å skrive det 🙂 Det er av min egen interesse at jeg deler dette, for å vise leserne mine noe jeg selv har fått være med å se pre lanseringen av 🙂 Hadde dette vært et betalt innlegg eller at jeg på noen måte hadde vært sponset med noe her, da hadde det vært riktig som du sier. Men ikke i dette tilfellet 🙂

    3. mammaglede: Ååå så gøy å høre at det var så mye du likte! 😀 Veldig enig i bilde nr 9! Den blå kanten på sengtøyet gjør så utrolig mye 🙂 Veldig lekkert! Så koselig at du tar deg tid til å titte innom bloggen, og ikke minst å legge igjen en så fin kommentar! 😀 Det betyr mye 🙂 Tusen takk 😀 <3

    4. Kan jeg få spørre hvor de vil selge disse flotte sengesettene til høsten i Rogaland?:) helste Sandnes Stavanger området

Siste innlegg