SMÅ SØTE HØSTKUPP^^

^

 

Nå som sommeren er godt i gang er det alltid mye salg på alt som skal ut før høst kolleksjoner skal inn både på klær og interiørfront. Kanskje spesielt når det gjelder klær, å man kan gjøre store kupp 🙂 Vi har benytta oss av å handle inn en del til barnehagestart, av yttertøy og forskjellig, å nå var det også Julie sin tur med en påfyll til garderoben. Jeg venter fortsatt på litt i posten til begge, men i dag fikk jeg masse lekkert i posten fra “guttelus.no” til Julie 😀 Litt ironisk å kun handle masse jenteklær på en butikk med det navnet.. Thihi ^^

 

 

Var det ikke mye søtt her eller ?!! Gleder meg som en liten jentunge til å kle henne opp i dette 🙂 De vokser fort de små, men Memini er klær som er svært rause i størrelsen og som varer veldig lenge. Flere plagg som er kjøpt til Aleksander i 68, passer enda. (og nå er han strl 86) Uansett er det gøy å finne så mye fint på salg, å iallfall når størrelsen du er på jakt etter 🙂 Her har hun litt å vokse i, å dette var bare enda vakrere i virkeligheten 😀

 

 

 

 

Med noen søte pyntesko fra Lindex, og et hårbånd fra lille Julies mormor, blir hun en liten prinsesse i dette!! Det er jeg sikker på !! 😀

 

 

Med litt mye som skjer om dagen på den ene og den andre fronten føler jeg ikke jeg har fått gitt så mye inspirasjon jeg skulle ønske jeg kunne fått gitt dere. Bilder å dilling gjør jeg litt innimellom, men på grunn av at helsen min ikke enda strekker til som jeg så gjerne skulle ønske (!!) , må jeg fortsatt ta en dag om gangen .. Det er veldig hyggelig av dere å legge igjen så mye fint til meg av kommentarer, å jeg leser hver og en selv om jeg dessverre ikke har fått kunne svare på alle enda. Dere er virkelig snille og gir meg mer en dere aner 😀 Tusen <3lig takk for det !!

 

 

Håper dere nyter sommeren og holder dere friske <3 Vi skrives, å jeg har mye spennende på lur ^^ Men alt til sin tid 🙂


–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og inspirasjon! <–  

–> @interiorbymarie på instagram <–

4 kommentarer

Siste innlegg