SOMMER LAKS!

 

Snadder alarm! Dere som kjenner meg vet at jeg er enormt glad i sjømat, og spesielt rå laks etter at jeg fikk øynene opp for dette… 

Ingredienser : Avocado, vårløk, mango, agurk, salat, blomkål, sitronsaft, rå laks og sesamfrø. Hell gjerne litt soyasaus over om du ønsker det eller ha i litt opphakka chili. Kan for eksempel også marinere laksen i litt olje, sesamfrø og urter om man vil. Her har jeg kun brukt sitronsaft til å ha over, å det var kjempe friskt og godt!

 


 

Jeg blir glad av å se på denne retten!! Gjør ikke du ? 😀 Selv om det er en rett man fint kan spise hele året, syntes jeg den ser så sommerslig ut at jeg kaller den like godt for “sommer laks”. Kjempe godt!!!! Kom gjerne med tilbakemeldinger om du prøver det ut 🙂

Ha en fin kveld! Vi skrives 🙂 <3


–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og inspirasjon! <–  

–> @interiorbymarie på instagram <–

 

2 kommentarer

Siste innlegg