GUDRUNGENSER MED DUSKELUE!

 

 

Var ikke denne genseren bare lekker ? Med myk Alpakka ull, mini sterk fra “Du Store Alpakka”, lekkert mønster og ikke minst verdens herligste smil er jeg bare nødt å dele disse evigvarende øyeblikkene med dere 🙂 Verdens beste Aleksander, i nydelig mormorstrikk! Info om farge nr kommer lenger nede. Oppskriften finnes i boken “Bystrikk” og genseren er strikket av min kjempe flinke mor <3

 

Bunnfarge : Lys blå nr : 848. Mønsterfarge hvit nr : 806 og mellombrun nr 824. Brunfargen kan kanskje virke grå på noen bilder på grunn av lyset. Denne er strikket i størrelse 3 år. Aleksander blir 2 år i November, å kan ha glede av denne genseren veldig lenge! Luen har en avtagbar dusk med trykknapp. Denne er kjøpt hos “Camelias hus” på Ganddal. Finnes også i andre farger til info.

 

 

Med kjærlighet i hver en maske, har mor laget seg en instagram konto som heter Barnebarnstrikk, hvor hun deler det hun strikker til sine 3 barnebarn. Nå har hun dessverre måtte ta en lengre pause fra strikkingen, på grunn av helsemessige årsaker. Men hun deler masse lekker inspirasjon likevel, av det hun har strikket tidligere for øyeblikket <3  

 


 

Følg gjerne kontoen –> @barnebarnstrikk <–  , for inspirasjon, og gjerne siden min på facebook –> HER <– ^^

 

6 kommentarer
    1. Så fantastisk flott håndarbeid og nydelig gull gutt😘Du har ei flink mor,det e sikkert.Ha ei flott helg med dine kjære❤️❤️❤️

    2. Så utrolig nydelig!<3 Det er så fantastisk å kunne strikke! Skulle virkelig ønske jeg kunne kunsten å strikke allerede, men om jeg ikke kan det enda, så skal jeg lære meg det en eller annen gang i livet. Det er ett av mine små mål i livet..<3

    3. mammaglede: Helt enig med deg 😀 <3 Jeg skulle virkelig gjort det jeg også, men nå prioriterer jeg blogg og bilder når jeg har en ledig stund 🙂 Alt til sin tid, å jeg skal lære meg det en gang jeg også <3 Så koselig når du titter innom bloggen min! Du legger alltid igjen så koselige kommentarer 🙂 Tusen <3lig takk for det, å riktig fin kveld til deg 🙂 <3

Siste innlegg