ET DUKK I ARKIVET OG EN EKSTREM FORVANDLING….

 

Okei jeg må virkelig klø meg i øynene.. Ikke over t jeg bodde som jeg bodde, men hvor ufattelig stor oppgradering omgivelsene er nå! De første bildet i dette innlegget er av min aller første hybel. Her hadde jeg soverommet mitt, kjøkkenkrok, stue, gang i et og et lite bad utenom hvor man så og si kunne sitte på do og dusje samtidig.. Utrolig koselig, å jammen har jeg mange gode minner fra denne tiden. Men igjen, jeg synes det er helt rart å se tilbake på hvordan ting var da og hvordan di er nå.

 

 

I hybeltiden gikk jeg på videregående og starta videre i lære. Disse bildene minner meg om at vi ikke må sammenligne oss så mye med andre i helt andre livs situasjoner enn oss selv. Nå er jeg mor til 2 barn, har fast jobb, samboer og eier i stedet for å leie. Livet ser helt annerledes ut. Både når det gjelder økonomi og situasjon. Det viser at alt kommer til sin tid og at livet hele tiden handler om valg, og at mål man setter seg gir resultater om man når dem..

 

 

 

 

 

Vaskemaskinen i hybeltiden var hjemme hos mor.. Så den fikk jeg bruke om jeg reiste hjem i helgene. Ellers lånte jeg nabo hybelen sin maskin 🙂 Videre flytta jeg inn sammen med en venninne, og hun var heldig med å både ha tørketrommel og vaskemaskin i et eget lite rom. Alt går, å en klarer seg alltid. Man blir mer sparsommelig, å det er mange som lever enda mer primitivt en hva jeg gjorde i min hybeltid. Nå har jeg et eget rom på størrelsen med stua, kjøkken og gangen i hybelen, som kun er dedikert til vasking og klesbretting! Det er et eget paradis i seg selv 🙂

 

 

Det er gøy og mimre. Det gjør at en kanskje føler seg enda mer takknemlig, og får en liten aha opplevelse på at tiden forandrer seg mye. Alt til sin tid som jeg nevner tidligere i innlegget, å jeg er utrolig glad for hver en som jeg har hatt 😀  Å det skal sies at hybel livet, var utrolig koselig å spennende! Utrolig hvor mange personer man kunne få plass til rommet du ser bilde av øverst.. 

 


–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og inspirasjon! <–  

–> @interiorbymarie på instagram <–

 

0 kommentarer

Siste innlegg