TENKTE JEG LIKEGODT KUNNE SKRIVE DET HER OGSÅ……

Siden jeg ønsker så gjerne å få gitt noe tilbake til de gode og fantastisk omtenksomme leserne mine, skriver jeg det her også det jeg posta i kommentarfeltet mitt på facebook. ( I forbindelse med -> dette <- personlige innlegget… )

Tusen tusen hjertelig takk for alle de fine, rørende og omtenksomme kommentarene deres !! <3 Det er skummelt å dele slike ting, men jeg valgte å gjøre det å er glad for det. Mye kan se glamorøst ut på bilder, å jeg synes det er viktig å sette liv til bildene også i blant å vise at ting ikke alltid trenger å være et glansbilde, og at i eventyr finnes altid en ond side som skal ødelegge…:( <3 

 

 

Jeg har et hav av gode folk rundt meg i familien og blandt venner. Men denne gangen trengtes andre krefter, å jeg har dessverre kommet til et punkt hvor det ikke er medisin nok i seg selv med hjelp fra de nermeste rundt….<3Heldigvis har jeg positivt mellom de værste slaga, å har troen på at den hjelpen jeg nå får skal kurere meg til å ha en litt jevnere lys hverdag som før om en stund :)<3 Skulle virkelig ha gitt dere en klem hver og en, å håper dere får lest dette da jeg ikke klarer å få skrevet personlig til alle. Alle kommentarer er lest flere ganger, å jeg er virkelig heldig som har så flotte og snille lesere som dere, som bryr dere så inderlig mye <3 Til de som tror jeg skal legge bort bloggen for en stund, så skal jeg ikke det. Jeg kommer til å blogge så godt det lar seg gjøre, å ser på det som en slags pause fra alt noen ganger 🙂 <3 Inspirasjon blir det, men jeg skal love å ta det litt mer “kuli”, og ikke prøve å klare mange ting på en gang når hodet og kropp ikke klarer det for tiden .. Hehe 🙂 Det å ha troa er det viktigste skrittet sier de, å det har jeg absolutt 🙂 Iallfall når øyeblikkene er lyse :)<3 Tusen takk folkens, en varm klem gjennom skjermen fra meg 🙂 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg