SKAL VI TA EN TITT PÅ SOVEROMMET ?

 

Tenkte jeg kunne gi dere litt soveroms inspirasjon i dag. Nå var det plutselig en stund siden jeg hadde tatt dere med ned hit, å også her blir ting stadig flytta på, testa ut og dulla til.. Thihi.. Det ser ikke like oppreid ut hver eneste dag, men som jeg har nevnt tidligere og som blant annet Halvor Bakke er veldig tydelig på, er at å re opp sengen er helt gratis luksus i hverdagen. Når man på kvelden kommer å legger seg, skaper det en helt annen ro å følelse av velvære å legge seg i en oppreid seng i motsetning til en som ikke er det. De aller fleste av oss liker jo også å legge oss i en seng på et hotell rom.. Å hvorfor ikke bare ta med seg denne følelsen hjem ? Helt for free! 😀 Det er deilig det å noe jeg anbefaler alle å bruke noen få minutter på litt oftere 😀 Det er bare såå deilig! 😀

 

 

 

 

Kommoden som står på barnerommet over gangen var opprinnelig en vi hadde i gangen. Prøvde litt å ha den på soverommet vårt for litt siden, men den passer aller best på barnerommet, så det var en kort visitt den hadde på rommet vårt.. 

 

 

 

 

 

Jeg er veldig glad i soverommet, å noe jeg stadig får spørsmål om er hodegavlen vår. Den har vi laget selv, å du kan lese alt om fremgangsmåten -> HER <- . 

Ønsker dere en fin kveld videre, å spør gjerne om det er noe dere lurer på 🙂 <3

 


–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 


 

5 kommentarer

Siste innlegg