DETTE HAR DU ALDRI SETT HOS NOEN ANDRE!

 

Som jeg har skrevet mange ganger før, så blir et hjem til når man bor i det. Alle hjem har sin historie, og hadde veggene kunnet se, ville de vært vitne til veldig mye forskjellig. Hjemmet vårt er stadig i utvikling. Gjennom årstidene skaper vi nye minner her, å det er ikke nødvendigvis en nye sofa eller et nytt bord som legger historie til et rom. 

I mai var jeg så heldig å bli invitert til Nordicform sitt hovedkontor i Moss, hvor de presenterte ting som skulle lanseres nå i høst. Jeg dro hjem til Kvitlyngveien med et lass inspirasjon i vesken, og litt produkter. En ting som endte opp i bare min “goodiebag” var et pent bilde tekstil printa på 100% bomull…..

 

 

 

En super hyggelig og blid dame, print designeren Cecilia Erlandsson fikk et bilde jeg hadde på telefonen av barna, som hun la inn på pcen og videre satt på print! Helt utrolig kult å få være med på, å utrolig gøy med et unikt stykke bomull med meg hjem! Hun fortalte og viste meg hele prosessen fra penn og papir, til redigering på pc og ferdig mønster printet ut på bomull som videre blir til sengetøy osv. For å si det slik… Jeg hadde aldri tenkt meg at det lå så mye arbeid bak sengetøy og tekstiler man kjøper i butikken! For det er virkelig tidkrevende og pirkete for å få til det helt perfekte mønsteret. Litt av en prosess, å veldig kult å få et innblikk i og mer forståelse. 

 

 

 

 

Planen var vel i utgangspunktet at jeg skulle sy noe av dette… Men hvem kunne vel ha gjort noe annet en å fått det i en ramme ? Et utrolig kult minne, og ikke MINST et enormt vakkert bilde. Et dyrebart bilde, et veldig uvanlig, og et særs sjelden et. Ingen kan noen gang få tak i samme motiv, å et øyeblikk skapt i mer kjærlighet en det du ser innenfor den rammen det kan ikke forklares. Utrolig takknemlig for at jeg fikk være så heldig å få et så fint bilde med meg hjem ^^

 

 

 

 

Vitrineskapet som stod her før er gitt bort, å planen er å enten ha et større, eller en sjenk av noe slag.. Ting tar tid når man leter etter det rette, å jeg har god tid! ^^ Bildet blir jeg bare mer og mer glad i, å personene på det…. Ja de er virkelig et rent eventyr i seg selv <3


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 


 

6 kommentarer

Siste innlegg