HØSTLOOK PÅ PLASS I HEIMEN!

Jeg vil gjerne gi dere en smakebit på *høstlooken* som har inntatt heimen! Hadde snappekontoen instahomes i går, å drev å ordna å tok bilder mens jeg hadde følgere med meg via snapchat. Veldig morsomt! ^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tekstiler er bytta fra beige og varme til grå og mer kulde. Kurven myker det opp litt slik at det ikke blir for kaldt og stivt. Foreløpig er det grønt, hvitt og grått som går mest igjen, men det vil forandre seg og “bygges på” videre utover høsten og vinteren. Kom gjerne med innspill av hva dere vil se eller vite mer om. Jeg skal inspirere og ta dere med i min verden så godt det lar seg gjøre gjennom denne årstiden også 🙂 <3 La oss håpe at den bare blir enda bedre en de to forrige 😀 <3

 

 


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 


 

4 kommentarer

Siste innlegg