PÅ JAKT ETTER DEN PERFEKTE SOFA TIL EN RIMELIG PENGE?

Annonse/Reklame


Leter du etter en ny krok å lene deg tilbake i etter en travel dag? Da vil jeg gjerne komme med et kjempe rimelig og bra tips!

 

 

 

Hos Trademax kan du nå gjøre flere kupp, og akkurat nå har de blant annet kampanjer gående på sofaer til svært reduserte priser! Alt fra 20% til over 60% avslag 😀 Jeg har vært inne å gjort meg noen favoritter jeg gjerne vil dele med dere.

Jeg begynner med en som ligner på vår, *Moore Hjørnesofa*, bare at denne har armlene i begge ender. Mens vår har divan/sjeselong i ene enden. Når jeg skal velge sofa igjen vil jeg gå for armlene i begge ender og heller ha en puff til beina ved behov. Da får alle som sitter i den ryggstøtte. Sofaen på bildet over ligger nå ute med over 50% rabatt. Knallpris folkens! For mer bilder og info om denne, klikk HER

 

 

En som lignener enda mer på den vi allerede har bare speilvendt, og større, er denne her. *Crazy Hjørnesofa* . Man får mye sofa for pengene, å denne kommer i flere farger. Du finner sofaen HER

 

 

Jeg er veldig glad i sofaen vår, men vi har jo alle noe vi drømmer om, å med tiden vil vi som regel bytte ut ting. Sofagruppen på bildet over heter *Howard Lyx Sofagruppe* og minner litt om stolen jeg har under trappen i gangen. Det er akkurat samme type, bare at stolen er puffet i ryggen, mens denne gruppen er helt slett og fin i ryggen.Jeg har testet ut denne typen sofa før, og man sitter veldig mykt og godt!! Kunne veldig gjerne tenke meg denne, å spesielt siden jeg vet den er ekstra god å sitte i 🙂 Du finner den HER !

 

 

 

Det siste tilbudet her som jeg har valgt å vise dere er desidert favoritt nr 1 !! Jeg er utrolig svak for Chesterfield stil, og elsker den glamorøse looken. Absolutt en sofa jeg kunne tenke meg i min egen stue, og det er også en plan å ønske noe som dette velkommen inn en gang! Helt ærlig tror jeg at den sistnevnte før denne, *Chesterfield Delux Sofagruppe med fotskammel*, er mykest å sitte i av disse, og at denne kan være mer rett i ryggen og at man ikke synker like mye ned. Personlig foretrekker jeg litt hardere sofa fremfor en myk som man ofte “synker litt ned i” om du skjønner hva jeg mener. Denne sofagruppen finner du HER !

 

 

 

 

Man spiser litt med øynene, å for min del er det å ha behagelige ting å se på der man skal kose seg å oppholde seg, mye av det som gjør det behagelig i seg selv! For hele kategorien “Sofa” hos trademax, klikk HER! Du kan også finne et bredt sortiment av lenestoler til knallgode tilbud også viss du klikker HER!

 

NB!!! Festtilbud! 5% ekstra rabatt på alt! Oppgi koden: GRATULERER i kassen. Gjelder t.o.m. 18.9.2017.

 


Produktbildene fra sofaene/sofagruppene er lånt fra trademax.no . De to første og det siste bildet i dette innlegget er mine private fra hjemmet mitt.

 

#tips #reklame #møbler #trademax #sofa #interiør #hus #hjem

0 kommentarer

Siste innlegg