FOR 1 ÅR SIDEN VAR DETTE RESULTATET FORTSATT BARE EN DRØM!

Husker dere hvordan gangen så ut på denne tiden i fjor eller ? Bilder er utrolig morsomt i alle slags anledninger. Å det å reise litt tilbake i tid i ny og ne, for å sjekke hvordan ting så ut er alltid gøy. Og desto mer spennende til lenger tid det går.. 

 

 

Gangen hvordan alle etasjene i den så ut i fjor på denne tiden :

 

 

 

Vi har gjort mye, å jeg vil i slutten av dette innlegget linke til deler av gang prosjektet for lettere å finne frem. Det har vært litt ekstra mye spørsmål rundt den det siste tiden, å jeg synes det er kjempe morsomt å dele prosessen med meg. 

 

 

Fra samme vinkel etter at vi såvidt hadde starta på prosjektet :

 

 

Fargene som var før savner jeg ikke. Siden vi har en gang uten vinduer, og samtidig veldig mye gang i huset ( om vi ser bort fra det lille uklare vinduet i inngangsdøren ) ville vi prøve å få den til å virke enda mer lys og luftig. Dette fikk vi bra frem når vi har valgt lyse toner, men likevel ikke helt hvite. Helt hvitt var uaktuelt for å unngå å se hver et lite merke av smuss som måtte komme, og som typisk kommer i en gang både fra barn og voksne. 

Tidløst og klassisk er vel en slags tråd i huset, å siden jeg elsker å variere i blomster og fargeinnspill i detaljer passer det perfekt å ha en nøytral base som jeg også har nevnt ved tidligere anledninger og i andre prosjekter. Spesielle ting kommer mer frem på denne måten, og siden jeg ikke har for mange ting er det ingenting som forsvinner i “mengden”. Jeg liker at det harmonerer, å velger ofte å ha flere av den samme tingen om det er noe jeg liker veldig godt. Mengde kan være bra og vakkert, men det kommer litt an på hvilken mengde man fokuserer på.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er ikke få ganger jeg løper opp og ned disse trappene på en dag, og for meg er det like viktig hvordan det ser ut i gangen som i stuen. Det er noe med det førsteinntrykket er det ikke ? Å det første man møter når en låser seg inn hjemme etter en travel dag ?  Jeg drømte og planla lenge hvordan gangen skulle bli før vi startet på prosjektet, å jeg angrer ikke på en eneste detalj. Mitt beste tips både når det gjelder å spare penger på oppussing, eller for å bli mest mulig fornøyd. Ta deg veldig god tid i forkant på å planlegge! Gjør skikkelig researche på forhånd! Aldri velg en farge bare fordi det er det siste nye eller for en venn har den samme.. Velg det du føler deg komfortabel med, å det du ønsker å komme hjem til hver eneste dag ^^ Da slipper du å angre deg, bruke penger på å gjøre det igjen om en liten stund.. Det aller gøyeste er å komme hjem til noe du kan glede deg over å være fornøyd med LENGE! 😀

 


Se før og etterbilder rundt i hele gangen HER ! //  Les og se alt om hvordan vi pussa opp trappen HER !


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 

#oppussing #hus #hjem #interiør #tips


 

 

6 kommentarer

Siste innlegg