SÅ VAR DET DENNE HVERDAGEN DA..

 

I fjor på denne tiden så jeg frem til et eventyr av et 2017 som skulle komme. Vi skulle bli foreldre nok en gang, og nye kapitler skulle skrives i eventyrboken vår. Året kom brått, og dere kjenner detaljene. Nå føler jeg nesten at jeg sitter på en stasjon hvor togene bare går forbi meg og jeg liksom aldri klarer å komme meg på et om du skjønner.. Når du kommer til et punkt hvor du ikke lenger klarer å hanskes med alt alene er jeg i bunn og grunn sjeleglad for at jeg er født med nok selv innsikt til å se at nødbremsen må brukes der det trengs.. Viss jeg skal grave frem noe positivt med alt dette 🙂 

 

 

Jeg føler dere fortjener en oppdatering, da jeg allerede har valgt å dele så mye med dere. Det ballet liksom litt på seg, det ene tok det andre, å når man forteller A så bør man kanskje også fortelle B osv.. Jeg angrer ikke på at jeg har vært helt ærlig med dere, for egentlig er det ingenting å skjemmes over… Og hvor spennende hadde egentlig livet vært om det hele tiden bare var som en rett linje uten noe variasjon i terrenget.. Er du med ? 

 

 

Tror ikke dere aner hvor mye det betydde for meg alt det varme jeg fikk tilbake av dere når jeg valgte å dele alt fra en helt ærlig side. Det tok meg veldig lang tid før jeg valgte å publisere det innlegget jeg skrev om hvordan alt var. (Som kan leses HER om noen skulle ønske det) Det var ikke bare å trykke “publiser”, som kanskje kan høres veldig enkelt ut for noen… Jeg velger å skrive fra hjerterota, å jeg tror ikke jeg taper noe på det heller. Ærlighet varer lengst er det noe som heter, å viss man kan inspirere andre i lignende situasjoner til å tørre å dele tankene med andre, få hjelp med problemene sine, å kanskje snu tanker om at ting er et stort nederlag, til at det heller faktisk er en seier!!! Da var det kanskje verdt et forsøk.

Ingen kan klare alt alene her i verden. Samfunnet er dessverre ikke lagt opp slik, selv om man gjerne skulle ha vært alle steder 100% til en hver tid, vært 100%frisk alltid, i best mulig form osv… Sagt ja til alle, aldri skuffa noen, aldri slappa av, aldri sovet, aldri tenkt negativt, aldri tatt seg nær av noe, aldri kjent smerte, aldri latt vonde ting gå inn på en osv osv.. Nei vi må faktisk deale med virkeligheten, å min måte å gjøre det på om dagen er å få hjelp til å bli frisk og rask og videre kunne se tilbake på dette som en del av min historie, og ta lærdom av noe.

 

 

 

Alt jeg vil er å være en god mor, var overskriften på innlegget jeg refererer til. Å det er ingenting jeg ønsker mer i hele verden. At barna mine skal få en fantastisk bra og rettferdig oppvekst. At samboeren min skal ha en fungerende medforelder, samboer, venn og kjæreste. Jeg elsker familien min, å jeg er utrolig heldig som har en! 😀

 

 

 

Folk drømmer om mye rart her i verden… Å fred på jord skulle nok de aller fleste av oss ønske seg mer en noe annet. Om alle bare hadde tenkt litt mer på de som er rundt seg, startet med sine aller nærmeste…. Hadde alle bare gjort det.. Tatt så godt vare som mulig på hverandre. Ja hadde det vært noe å krige for da ?? Å hva hadde man ikke da spredd rundt seg, å lært generasjonene etter seg..? Jeg tror ikke en blir gladere om man har 3 biler, 5 hus, 2 båter og kan reise verden rundt når en måtte ønske.. Eller drepe alle sine fiender, som også dessverre noen i denne verden jager etter. For meg er det her og nå som betyr noe. Familien min, og det å skape trygge rammer, gode minner og være en del av det eventyret jeg selv har vært med å skape.. For man kan ikke finne eller VINNE lykken folkens.. Man må skape den selv, HER OG NÅ! <3

 


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook <–  

–> @interiorbymarie på instagram <–

 


 

0 kommentarer

Siste innlegg