LAG DEG EN HØSTKRANS!

Åh jeg må bare vise dere noe..! Jeg har vært en tur å samla meg litt inspirasjon på pinterest igjen, å vil gjerne dele med dere mine vakreste høst tips! Vær klar for en drøss med bilder nå, å MASSE inspirasjon ! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Når man beveger seg litt mer utover høsten er det gøy å bruke mer kongler og mose. Med noen få detaljer kan en slik høst krans lett forvandles til jule-kransen du tenkte å henge på inngangs døren i år.. 

 

 

 

 

 

 

 

Da jeg var på Hver gang vi møtes gården, Kjærnes gård i slutten av August, fikk alle som ville lage hver sin krans. Angrer på at jeg ikke tok bedre bilder av min, men her ser dere litt.. Hehe ^^ Veldig gøy! Å jeg kan tenke meg dette kan være en super aktivitet for en forenings kveld 🙂

 

 

Er det ikke mye vakkert der ute folkens ? Husk at man skal gjerne ikke lenger en utenfor døra og litt borti vegkanten, før man kan finne de utroligste ting å dekorere hjemmet med både ute og inne 😀 Eller kanskje du trenger en vertinnegave til ei venninne ? 🙂 Siden alle bildene utenom de to siste er hentet fra pinterest er det vanskelig å finne opphavet til alle. Gi meg gjerne beskjed om dere vet hvem som skal ha æren for bildene. Nydelige var de iallfall, å de inspirerte virkelig!! 😀

 


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 

–> Ta gjerne en tur å titt på facebook siden *Hageglade på facebook*!! Der henter jeg mye inspirasjon og tips 🙂 <–

 


 

4 kommentarer

Siste innlegg