JEG TROR IKKE DET ER MANGE SOM HAR DETTE STRIKKET MELLOM PINNENE!

Herlighet sier jeg bare! En dame som kan trylle frem sin egen lille verden av noen søte figurer <3 Jeg er meget fascinert av dette, å har nylig vært en liten tur på besøk hos henne å sett litt av hvordan denne egne lille verdenen blir til. Og det mellom 2 kjempe små strikkepinner! ^^ Gjør dere klar for MASSE bilder og inspirasjon folkens! Dette tror jeg ikke du får se hver dag 🙂

 

 

 

 

Dere skal nemlig få være med meg en tur inn i selveste Musehuset! Å få se litt hvor disse søte små blir til, og får hver sin personlige sjarm.

 

 

 

Elisabeth Madland på Ålgård er flink med hendene, og har virkelig øye for detaljer og små sjarmerende ting. Dette er bare et av mange koselige hjørner i hjemmet hennes, å man får inntrykk av at det bor en dame som storkoser seg med dilling når man kommer inn her. Alt er så utrolig koselig! Å her har hver eneste ting og detalj sin koselige og lune sjarm. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Se så koselig disse musene har det! Ikke bare skaper hun disse søte musene, men hun lager det også super koselig rundt dem! Herlighet for noen detaljer, og for noe småtteri! Noe har hun laga selv av småtterier og tilbehør, og noe har hun kjøot eller bestilt.

 

 

 

Jeg gjentar.. Sjekk detaljene!! Dette fine oppdekka bordet har hun funnet ting til ute. Veldig kreativt, å det passer helt perfekt inn, som alt det andre i dette huset. Snakk om gjennomført.. Jeg kan ikke få sagt det nok 🙂 Utrolig koselig! 😀

 

 

 

 

Disse små luringene er noen venner av musene i huset. En venninne av Elisabeth har laget disse, å du ser såvidt hvor små de er når du ser på detaljene bak. Jeg tror ikke jeg lyver om jeg kan si at disse er på størrelse med et fingerbøl. Herlighet så imponerende!! Å de kunne ikke passa mer inn synes jeg ^^ Lurer på om hun lager slike på bestilling hun som har laget disse ? ^^

 

 

I en annen krok i stuen finner man enda mer muser, å det er her magien skjer for å si det slik.. Thihi ^^ Hun har nok strikketøyet med seg rundt om kring kan jeg tenke meg, men har også en liten base hvor hun gir liv til de. Noen av musene venter på klær, så man kan vel kanskje kaller dette et lite skredderhjørne også.  

 

 

 

 

Noe av det kjekkeste og mest spennende jeg vet er å besøke andre og komme inn i nye hjem. De er så fulle av egne personligheter og ikke minst historier! Veldig gøy å få bli med en tur til Elisabeth å se, å utrolig gøy å få besøke musehuset! Jeg har vært her før, men det var før musehuset sin tid. En superhyggelig dame, som oser av godhet, med en veldig koselig atmosfære rundt. Som resten av familien også ^^

 

 

Her ser du mine mus i en julesetting. Jeg har de fremme hele året, å holder akkurat på å rigge til en helt spesiell plass til dem. Jeg har nettopp bestilt en liten musejente, slik at familien kan ligne enda mer på vår egen ^^ Mer om dette skal dere få se etterhvert 😀 

Sjekk gjerne ut og lik “Musehuset” på facebook, for mer bilder og eventuell kontakt om du kunne tenke deg en hyggelig og rolig mus i ditt hus <3 

 


 

Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

 


 

 

3 kommentarer

Siste innlegg