STRIKK DYPPA I BETONG! HAR DU SETT DET FØR?

La meg si at dette er et anderledes strikke innlegg. Veldig kult og unikt etter min mening, å ikke minst stilfullt og kreativt! Jeg skal vise dere litt strikka pynt, hvor også det nyeste innen dette er dyppa i betong! 😀 Kjempe stilig! 

 

 

 

 

Slik ser disse englene ut når de ikke har blitt dyppa i betong. Som dere ser, er kroppen og vingene strikka og videre tova. 

 

 

Jeg blir så giret å inspirert av dette! Å har i denne timen kommet på noe skikkelig kult, jeg ikke har sett før som innebærer strikking/hekling og betong! Noe å prøve seg på 😀 Så får dere vite mer om det etterhvert når jeg har prøvd det ut ! 🙂

 

 

 

 

 

 

Strikk som mote i form av klær til barn og voksne er fantastisk! Siden jeg bruker min fritid på interiør, skriving og inspirasjons formidling, så synes jeg det er kjempe kult å fremme ting som dette litt ekstra. Nå går man ikke bare rundt med det som trylles frem mellom pinnene i de norske hjem. Man finner det like godt rundt i stuen som bretta sammen i klesskapet. Helt nydelig er det å virkelig koselig og inspirerende 🙂 Unikt, men samtidig også litt inn i tiden. Sammen med de trærne dere ser i stuen min er det “ 2Bondesnupper ” som har laget dette. De er jammen kreative, og har egen facebookside for de som vil ta en titt 🙂

 

 

Disse englene er så jordnære! Å med betong over ble de litt mer røffe og rustikke. Helt knallkult på mitt språk 😀 Hva synes dere ? Del det gjerne videre med venner, for å vise hvor spennende strikk faktisk kan være på andre måter også 😀

 

En riktig god søndag ønsker jeg dere! Vær kreative, spre glede, å kos dere siste rest av helgen <3

 


 

Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 


 

#strikk #strikking #diy #interiør #betong #hobby #kreativ

 

5 kommentarer
    1. Så fin og nydelig DIY! Du har også en veldig fin blogg! Jeg er ny her, og hadde vært glad hvis du stakk innom 🙂

    2. SYNES DINE ENGLER DYPPET I SEMENT ER NOE AV DET MEST SPENNENDE JEG HAR SETT PÅ LENGE. DEL
      ER DU OPPSKRIFTEN OG FREMGANGSMÅTEN?
      Jeg jbber mest med skinn ,men kunne vært spennende å prøve noe annet .

    3. Skikkelig flotte engler du har laget 🙂 🙂 Får veldig lyst og prøve meg på dette, har du oppskrift på de englene? I tilfelle ja, så er jeg veldig interessert i å kjøpe mønster 🙂

    4. Hei. Di englene dine var så kjæmpekul. Har du mønster du vil dele? Eller selge meg😊

Siste innlegg