NOMINERT TIL INTERIØR PRIS! VIL DU GI MEG DIN STEMME ?

Hei folkens! Dette her blogg greiene har virkelig nådd nye høyder om dagen, å jeg har respondert noe enormt på de siste innleggene mine. Veldig gøy å se at så mange tar turen innom, å ikke minst at jeg klarer å nå ut til så mange med å skrive om det som inspirerer meg 😀 Kjempe gøy, å jeg elsker å kunne formidle å dele ting med dere 🙂 Når jeg så at det hadde vært godt over 11 000 innom bloggen min her om dagen, kun på en dag så må jeg si jeg ble overrasket!

 

 

Akkurat nå føler jeg meg nesten i en boble her jeg ligger. Jeg er så utrolig glad! Tenk at noen faktisk gidder å bry seg om hva jeg skriver, ser det inspirerende å skriver at de koser seg med å gå inn å se om jeg har lagt ut noe nytt. Jeg begriper det ikke.. Det er så utrolig koselig å høre! 

I det siste har dere kanskje merket at jeg har dradd inn enda mer gjør det selv ting, inspirasjon fra pinterest og fra mennesker jeg kjenner! Det er litt begrenset hvor mye man kan skrive om vaser og kunstige blomster i hjemme.. Jeg deler åpent om meg selv og siden jeg elsker å finne nye inspirasjonskilder, nye tips, stiler osv så er det jo bare enda mer gøy når hobbyen din kan bli givende for andre på en og samme tid! 😀 Derfor kommer jeg til å utvide horisonten litt, å vise enda mer tips og inspirasjon utenfor hjemmet vårt også. Det er jo tross alt inspirasjonen utenfra som gjør mye av det dere ser innenfra hos meg 🙂

 

 

 

Bloggen min er nylig nominert til en interiørblogger Awards, hos Sparpedia.no! Helt utrolig gøy å være så heldig å bli nominert, å ikke minst er det en ære å være nominert sammen med så mange dyktige bloggere!! Herlighet altså!! 😀 Sparpedia.no hjelper folk med å lettere finne gode tilbud i butikkene. Helt genialt om en vil leve litt mer sparsommelig. Virkelig et bra verktøy må jeg si, etter at jeg fikk øynene opp for denne siden. Om du kunne tenke deg et tilbud fra favorittbutikken din, ville jeg absolutt tatt en tur innom sparpedia!! 😀 

 

 

 

 

 

 

Viss dere synes at jeg fortjener å vinne, håper jeg at dere lesere har lyst å stemme på meg 😀 Jeg sier tusen tusen takk på forhånd, og vil gjerne gjøre alt jeg kan for å dele mer og spennende inspirasjon med dere som tusen takk for hjelpen! 😀 For uten dere.. Ja da hadde ikke denne bloggen vært noen ting 😀 <3

 Synes dere jeg fortjener å vinne ?  -> STEM PÅ MEG HER 😀 <- <3 

 

Tusen tusen tusen takk!! Kjære alle sammen 🙂 <3

 

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 


 

 

3 kommentarer

Siste innlegg