SKAL VI TA EN RUNDE RUNDT HUSET ?

Tittei alle sammen! Tenkte dere kunne få være med en runde rundt huset i dag. Jeg deler mye fra rommene innvendig, hagen og terrasse. Vi har også en side til av huset vårt som jeg sjelden kommer på å ta bilde av. Det hender, men jeg tror ikke jeg har vist så mye av selve fasaden på huset før fra denne vinkelen. Vi er en del på denne siden av huset også, å har MASSE planer for hvordan det en dag skal se ut her ^^

 

 

 

Første etasje av huset kaller jeg egentlig for “kjelleren”. Dette fordi vi kommer inn på den andre siden av huset og rett inn i 2. etasje. Inngangen er liksom på baksiden, så det som føles som baksiden i virkeligheten er egentlig fremsiden av huset… Hehe 🙂

 

 

 

Vi tenker litt på å utvide plenen her nede og legge platting på resten. Der hvor svillene er drømmer vi om en grillplass med en grue/bålpanne i midten, og benker rundt på et vis. Jeg vil ta bort litt av det som er planta her nå og plante i på nytt med vintergrønt eller noe, slik at det også etterhvert kan gjøre det lunere her. Kom gjerne med tips og innspill om dere ser for dere noe som kunne ha passa 😀 

 

 

Rekkverket her laga Pål Børge i sommer, etter at han laga veggen mellom oss og naboen. Kjempe gøy at han liker så godt å snekre ! Han er veldig flink !!

 

 

 

 

Plenen er også blitt grønn og fin, å det er heeeelt uvirkelig nesten å se tilbake på hvordan det så ut her i fjor.. ! :O (Se bilde under)

 

 

 

Under terrassen var det ingenting utenom en uferdig vegg som var begynt på. Her har vi nå vedbod, noe som fungerer utmerket! Hadde forresten vaktler også her i boden for en stund tilbake, noe jeg har kjempe lyst på igjen en gang 😀 

 

 

 

Jeg er bare såå takknemlig for at det finnes litt grønt gress å løpe barbeint i utenfor huset vårt! At vi har en hage som ungene kan boltre seg i, bed som vi kan luke og spa i, stener vi kan flytte og slite på, områder vi kan ha små og større prosjekter på! Ja det er virkelig magisk det ^^ Noen 25 åringer ville gjerne ment jeg er kjempe gammeldags i måten jeg prater og skriver på i blant.. Å mener nok heller at livet er best på et dansegulv på byen, liggende på en strand i syden, eller med kroppen under dyna foran serier hver søndag, med bøtta i ene hånda, og dagen derpå snacks i den andre…. For meg er livet her! Og for meg har hver et luk sin verdi og lærdom. “Been there done that”, det kan jeg trygt si…. Å jeg er kjempe glad for den reisen jeg er en del av, og hvordan utsikten ser ut nå 🙂 <3

 


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

–> Ta gjerne en tur å titt på facebook siden *Hageglade på facebook*!! Der henter jeg mye inspirasjon og tips 🙂 <–


Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀


 

0 kommentarer

Siste innlegg