HØST DETALJER OG MYK VELOUR PÅ SOVEROMMET!

Da var det endelig på tide med en dose soveroms inspirasjon igjen! Jeg har nylig fått tak i de lekreste og mykeste putene jeg noen gang har hatt i hus, å den deilige hemmeligheten kan jeg vel ikke bare holde for meg selv. ^^ Pynte putetrekk  og hotell putetrekk i deilig velour !!!

 

 

 

Soverommet vårt er et rom jeg er veldig glad i. Det siste rommet jeg ser når dagen er omme, og det første jeg ser når en ny dag starter. For å få en knallbra avslutning, og det samme når det gjelder en begynnelse, så er det viktig for meg at soverommet er et behagelig sted å være. Alt er så mye mer avslappende om omgivelsene også er det, er du ikke enig ? I en travel hverdag, er det deilig at ikke også rommene er kaotiske om du skjønner, å da blir de lune og fine omgivelsene nesten som en demper på det hele også ^^ I steden for at det til en hver tid skal være fullt kaos hvor en du snur øynene 🙂

 

 

 

 

 

De store hotell putetrekkene er fra www.bmainterior.no . En av mine desidert største favoritt kontoer på instagram har åpnet nettbutikk, å det med de vakreste interiør artiklene og møblene du noen gang har sett maken til.. Og til kjempe bra priser i tillegg 🙂 Det er ikke så lenge siden jeg bestilte disse putene, å jeg ble møtt av den varmeste og koseligste personlige lappen når jeg åpnet pakken! I tillegg fikk jeg noen kjempe fine gaver, som har funnet sine plasser, og som jeg også gleder meg til å ta i bruk 😀 Maren Andersen står bak denne butikken, og instagram kontoen @bmainterior, å er virkelig bare helt fantastisk og god tvers igjennom! Ekstra hyggelig å gjøre handel med jordnære mennesker som henne, å jeg kommer garantert til å handle fra henne igjen ^^

 

 

 

Detaljer som de små søte ekkorna, duftlyset og rådyra er også å få kjøpt hos henne. Dette er foresten ikke noe sponsa innlegg, kun jeg som vil dele noe jeg er så utrolig fornøyd med, å tipse dere lesere 😀 <3  Hva synes dere foresten ? Ha en riktig god kveld videre!

– Marie

 


Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 


 

1 kommentar

Siste innlegg