VISSTE DU AT MOSE KAN VÆRE SÅ VAKKERT ?

Mose folkens! Noe vi bare kan forsyne oss av i naturen, og virkelig dekorere og være kreative med! Det er skjelden jeg går på tur i skogen uten en plastpose eller to i lommen. Kanskje finner jeg noen skatter på min veg ? 

 

(Bilde fra Pinterest, lastet opp av Ludivine Dalencon )

 

 

 

( Bilde fra Pinterest, fra creativelive.blogspot.de )

 

( Bilde fra Pinterest, fra mariannedebourg.no )

 

( Bilde fra Pinterest, fra Teresa`s Plants & More LLC )

 

( Bilde fra Pinterest, fra etsy.com )

 

Noe som er helt fantastisk med å bruke mose i dekorasjoner, er at den holder seg like fin utrolig lenge! Jeg ser på kransene jeg laga  fjor, at de er like fine som nye. Mosen kan kanskje bli litt tørr, men da kan man bare spraye på med vann for å få den god å jobbe med igjen! 

 

( Bilde fra Pinterest, fra ljuvligaste.blogspot.co.za )

 

( Bilde fra Pinterest, fra Ukjendt. Fotograf : Olof Abrahamsson ) 

 

( Bilde fra Pinterest, fra ArchitectureArtDesigns ) 

 

 

 

 

Siste kransen jeg laget her hos meg, som noen kanskje har sett tidligere. Synes det er kjempe vakkert å ha mose i bunn! 😀 Det dekker så fint! Det kan også være veldig fint å legge i blomster krukkene om våren/sommeren, for å dekke den sorte jorden. Iallfall synes jeg det ser enda vakrere ut! 

 

( Bilde fra Pinterest, lastet opp av Paul Boerrigter )

 

Naturen har virkelig mye vakkert å by på ! Ofte kan man bare rusle rett ut i hagen å finne noen skatter…. Å dere som tilfeldigvis drømmer om at det skulle vært billigere å dra på shopping.. Ja de kan virkelig få oppfylt ønske om de tar med seg en plastpose på tur! 😀 

 


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

–> Ta gjerne en tur å titt på facebook siden *Hageglade på facebook*!! Der henter jeg mye inspirasjon og tips 🙂 <–

 

Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀

 


 

5 kommentarer

Siste innlegg