ET EVENTYRLIG BRYLLUP, MED SJEL I HVER EN DETALJ!

Jeg vet det er flere som er spente på bryllupet som vi var i nylig, å jeg vil du skal gjøre deg klar til masse inspirasjon nå! Her snakker vi om et brudepar som virkelig har lagt sin sjel i forberedelsene, med perfeksjon ut i fingerspissene!!!! Ja dette var virkelig imponerende dere, å jeg storkoste mag da jeg fikk ta bilder av lokalet!

 

 

 

 

 

Enkel oppdekking, men veldig personlig, stilfull og utrolig gjennomført. Brudeparet har brukt god tid på å planlegge, og ikke latt noe komme i siste liten. De er veldig jordnære og avslappet som personer, og det reflekteres også godt i lokalet både i stemning og inntrykk. Jakt og friluftsliv er noe som opptar begge to, og kommer godt frem her. De har samla på syltetøyglass, kappa opp trestokker, laga både bordkort og pynt selv. Stoltrekkene har de leid, mens stolsløyfene og løperne er sjølvlaga. 

 

 

 

Disse kjempe kule lyktene var overalt å se i taket, og de er laga av jutetråd som er dyppa i lim og sura rundt ballonger.  Bare det i seg selv er en stor jobb! Så kreativiteten og tålmodigheten har det iallfall ikke vært mangel på. 

 

 

 

 

 

 

 

Bordene var satt opp som en E, og passa perfekt inn i lokalet. Vi var til sammen 64 personer i bryllupet, og lokalet for dagen var Tveit Bygdahus i Søredalen, Sandnes. Her er også et upåklagelig og nydelig uteområde, med stor og bålplass, plen og lekeplass for barna. Virkelig nydelig plass for store selskaper som dette! 😀

 

 

Det var Sindre, broren til Pål Børge, som sa ja til sin vakre Linda <3 Et herlig par på alle måter, som jeg er veldig glad for å få være i familie sammen med! Bare se det nydelige brudeparet ! 😀 

 

 

 

 

Tusen takk for et helt fabelaktig bryllup Linda og Sindre! Jeg kan si på vegne av alle at vi storkoste oss med å feire dere! Å vi håper dere fikk det bryllupet dere ønska dere 🙂 <3 Dette vil bli husket, som et fantastisk fint minne. Og en stor dag for to som er helt perfekte i lag! 

Linda og Sindre! Måtte fremtiden bli lys og god, dere er virkelig vakre, dere to!!! Vi er utrolig glad i dere, å gleder oss til å skrive nye kapitler sammen med dere, i deres egne unike eventyr <3

 

– Måtte de virkelig være lykkelige alle sine dager <3

 


 

HAR DERE LYST Å HJELPE MEG ? Jeg er med i en blogg konkuranse, å håper du vil gi meg din stemme <3

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 


 

#bryllup #borddekking #diy #tips #interiør #styling

4 kommentarer

Siste innlegg