BLI MED MEG BAK INSTAGRAM FASADEN!

God fredag alle sammen! Jeg og Julie viser fra hjemmet vårt på snappekontoen “instahomes” i dag ! 😀 Jeg har prata en del i starten på videosnapp, for å fortele litt og svare på spørsmål dere lesere og følgere kommer med 🙂 For de som ikke vet hva instahomes er, så er dette en konto som flere av oss som har interiør kontoer på instagram, deler på å tar med oss dere følgere “bak instagram bildene” ^^ Dette for at dere kan bli litt bedre kjent med oss som står bak de ulike interiør profilene, og faktisk få se at det ikke alltid er styler og oppreid hos oss 😀 Det er iallfall det som er meningen i tillegg til at dere skal få massevis av inspirasjon, og sjanse til å spørre om dere lurer på noe 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 


 

 

3 kommentarer

Siste innlegg