KUN DU KAN LA ØYEBLIKKENE VARE EVIG!

 

Hjemmet vårt er kanskje veldig fargeløst for mange.. Men er det egentlig det ? ✨ Her bor det noen som virkelig setter farge på tilværelsen! Noen som får rommene til å leve, setter latteren sin igjen i veggene, og som virkelig gjør dette hjemmet til et hjem ❤✨ De er kanskje små nå.. Men plutselig er de store!! Vi nyter hver et øyeblikk med barna våre, å jeg vet det er en mening med livet når jeg tenker på de små ❤ Dette er en av mange steder å kose seg i huset! Og er flittig i bruk! Her i Kvitlyngveien settes bøker helt enormt stor pris på, å historiene og bildene får en ny betydning for hver gang de blir lest ✨

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ta vare på øyeblikkene folkens! De varer kanskje ikke for alltid, men la de vare evig i deg !! ❤✨


 

HAR DERE LYST Å HJELPE MEG ? Jeg er med i en blogg konkuranse, å håper du vil gi meg din stemme <3

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–


 

1 kommentar

Siste innlegg