ER DERE KLAR FOR LITT BAK FASADEN OG MASSE INSPIRASJON ?

Titter bare innom igjen jeg for å si at i morgen er det min tur til å ha snappekontoen instahomes igjen! ^^ Jeg er ikke redd for å dele bak fasaden mellom interiør inspirasjon og tips, da jeg er veldig opptatt av at folk ikke bare skal tro at alle de pene hjemmene de ser på Instagram er realiteten 24/7 ^^ Kanskje i en IKEA utstilling, men heller ikke der om noen hadde boltra seg noen minutter etter full styling.

 

 

 

I dette innlegget starter jeg med å vise hvordan stuen så ut før barna la seg tidligere i dag. 3 herlige små, som storkosa seg høyt og lavt i stuen sammen med meg tidligere i dag. Siden vår eldste og tantebarnet ikke var helt i form, ble det sykestue og lekestue hos oss. De er så herlige sammen! <3 Å den lille frøkna behandler de stort sett som en prinsesse. Det meste av tiden iallfall ^^ Thihi..

 

 

 

 

 

 

Jeg starter kanskje dagen med trening i morgen, men har ikke planer om å ta ut på mer en det. Så viss det er noe dere ønsker å se mer av, så er det bare å gi beskjed 🙂 Hvilene til Julie kan det godt være jeg henger meg på for kos og hvile sin del, men ellers er det helt opp til dere hva dere vil se 🙂

 

 

Håper vi prates i morgen folkens! 😀 Legg til *Instahomes* på snapchat , og følg meg og huset gjennom fredagen viss du vil !

 

Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 


 #interiør #inspirasjon #bakfasaden #småbarnsliv #styling

2 kommentarer

Siste innlegg