JEG HAR HATT 2 REPORTERE I SENGA!

Tro det eller ei.. Dere leste riktig! Sist uke fikk jeg en hyggelig telefon, som videre resulterte i et litt uvanlig, men veldig koselig besøk!

 

 

Jeg hadde nemlig besøk av 2 blide og hyggelige damer fra Jærradioen! De ville gjøre et intervju med meg i forbindelse med bloggen, og lidenskapen min for hus og hjem. Vi har pussa mye opp her hjemme, og som jeg alltid bruker og si, så skaper vi våre drømmer her på adressen.

 

 

Reportasjen fra hjemmet vårt kommer i morgen (tirsdag 24.10) mellom 16.00 og 18.00 en gang, på Jærradioen. Jeg vil ikke røpe for mye, men som dere ser på bildet, så endte reportasjen på soverommet ^^ Thihi.. 

Veldig trivelige damer, og en av dem er faktisk en tidligere venninne fra barndommen. Det var selvfølgelig ekstra stas med telefon fra henne som det er flere år siden jeg har prata med. Og jeg hadde null peiling på at hun hadde starta og jobbe innen radio, å det var jo bare kjempe stilig!

Viss jeg får vite noe mer eksakt tidspunkt ang sendetid, så skal jeg gi dere beskjed. Viss ikke er det bare å følge med på Jærradioen i morgen fra 16:00-18:00. Veldig spent! 😀

Ha en superfin kveld så lenge! Kommer kanskje noen tips fra meg senere i kveld ^^   

 


Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

#reportasje #interiør #hus #hjem #bolig #radio #jærradioen

1 kommentar

Siste innlegg