DRØMMEHAGER, OG MASSE INSPIRASJON!

Folkens! Det er så mye vakkert der ute, og enormt masse inspirasjon!!! En veldig stor kilde, og en av mine favorittsteder og drømme meg bort på er pinterest! Jeg vil gjerne vise dere noen bilder fra rålekre hager jeg drømmer meg litt bort i, nå som høstværet herjer på ute! 😀 <3 

 

( Bilde fra Pinterest, fra inspirationsdeco.blogspot.no )

 

 

( Bilde fra pinterest, fra vakrehjem.com )

 

( Bilde fra Pinterest, lastet opp av Betsy Mandel. )

 

( Bilde fra pinterest, lastet opp av Nina Mirel. )

 

( Bilde fra Pinterest, fra outdoorareas.blogspot.nl. )

 

( Bilde fra Pinterest, fra tovestoogfirbeinte.blogspot.no. )

 

Herligheeeet! Tenk å hatt morgen kaffen her en vakker sommerdag..! ( Bilde fra Pinterest, ukjent opphav )

 

( Bilde fra Pinterest, fra spreaddecor.com )

 

Jeg gleder meg til våren igjen! Når vi kan begynne å rydde bort høsten, og gjøre klart for nytt liv og ny spir ! 😀 Men for all del, høsten har sin sjarm den også 🙂 Å kanskje er det bare enda mer spennende å sanke inspirasjon under et varmt teppe, og legge fine planer for vår og sommer, nå som det er mørkt og trist ute!

 

–> Ta gjerne en tur å titt på facebook siden *Hageglade på facebook*!! Der henter jeg mye inspirasjon og tips 🙂 <–

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

1 kommentar

Siste innlegg