JEG VIL GI BORT EN GAVE! VIL DU HA ?

Tittei alle sammen! Siden jeg får så mye positivt av dere, i form av kommentarer, gode ord og delinger, har jeg kjempe lyst å gi noe tilbake!! 

Dere skulle så gjerne ha fått en stor klem og en helt fantastisk fin gave, alle og en av dere.. Siden det er umulig for meg å få til, vil jeg kjøre en “Giveaway” på facbooksiden min! Tingene jeg har kjøpt, er noe som er veldig meg, og som man også kan finne utgaver av her hjemme.

 

 

Sammen med dette vil jeg legge til en overraskelse til den heldige vinneren ^^ 

 

 

 

Jeg har kjøpt dette hos en av mine favoritt forhandlere, Paradiset Interiør. Hjertene er nylig kommet for salg, og er helt nye fra Riviera i år. Jeg gleder meg til å også kunne dekorere juletreet mitt med litt kurv denne gangen, og plutselig er vi i desember! ^^ Kurv går igjen i alle rom. Fra vaskerom, barnerom, gang osv.. Jeg elsker det!!!

 

 

 

Alt dere trenger og gjøre er å *LIKE* facebooksiden min ( HER ), og tagge en venn i innlegget jeg har festet øverst på siden. Større vinnersjangse om man tagger nye venner i nye kommentarer. Og jeg blir selvfølgelig superglad om dere vil dele det videret! Men det er ingen krav. 

 

Trekningen vil skje, tirsdag kveld kl 22:00, den 7. november. Vinneren vil bli publisert på bloggen, facebooksiden min og instagram.

 

—-> LIK FACEBOOKSIDEN MIN HER <—-

 

—->   OBS! Håper dere vil klikke her å gi meg en stemme <3 <—-

 

#giveaway

 

2 kommentarer
    1. Kjempe flinke du😀Jeg koser meg med bloggen din😀 Er ikke på face,men legger igjen noen ord til deg her❤️

    2. Konkurranser er alltid gøy, så jeg har selvsagt deltatt på facebook. Jeg er ikke så flink til å kommentere bloggen din, men du må vite at du er en stor inspirasjonskilde både her og på instahomes ❤ Gleder meg til å se flere oppussingsprosjekt, diy’s, juleinspirasjon, borddekking og mer av deg i tiden som kommer. Ha en fin kveld!

Siste innlegg