ET VIRKELIG UNIKT OG MINNERIKT GAVETIPS!!

 

Jeg har snopa litt, og det noe helt unikt og meningsfylt. En bok, laga av ekte søskenkjærlighet, og som får gode minner til å bli levende og fargerike!

 

 

 

Det eneste man kan gjøre for å fange de små magiske øyeblikkene, og reise tilbake i tid er å ta bilder! Et bilde sier ikke bare mer en 1000 ord, det forteller også en historie. Dere vet jeg er veldig opptatt av bilder, og kanskje over gjennomsnittet. Det er ikke for ingenting at mobilen har over 13000 bilder på kamerarullen, eller at minnebrikken på speilrefleks kameraet er fullt stadig vekk. Bilder er nesten som en tidsmaskin der og da, og for meg er det en kjempe viktig ting i hverdagen. Tenk å en gang kunne se tilbake flere tiår, og kose seg med å bla gjennom fine minner! Tenk å kunne fortelle generasjoner etter deg om hvordan dere hadde det. Kunne vise hvordan ting, mennesker og steder så ut. Kunne gjenoppleve en fin barndom gjennom sidene, og kose seg med minnene. Kanskje dukker det opp ting man ellers hadde glemt ? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 søte små som kanskje ikke er hele verden for alle, men som definitivt er HELE verden for meg og PB. Jeg har laga flere fotobøker de siste årene, og kommer til å lage mange fler! Nå som julen står for tur, tenkte jeg å dele litt med meg fra den siste boka jeg har laga, som jeg nylig fikk i posten.

Noe som virkelig går igjen og igjen er spørsmål om hva man kan gi til de som har alt osv.. Hvorfor ikke gi litt mer av gode minner ? Det kan man aldri få for mange av, å minner er noe som varer. Alle mennesker har sin egen unike historie. Både på godt og på vondt. Vonde minner er ikke alltid så lette å legge helt bort, men de gode minnene er viktige å ta med seg! Kanskje betyr de gode minnene bare enda mer desto flere år som går ?

 

 

Jeg bruker for det meste fotoknudsen.no når jeg lager fotobøker, og er veldig fornøyd. Tips til hvilke bøker man kan lage er for eksempel en spesiell tur man har vært på, familiesammenkomster, barnebarn bok, ferier, jobb, hage, hus, dyr, barn. Ja egentlig kan du lage en bok for alt! 😀

 

 

Noen ganger skulle man bare ønske at tiden sto helt stille.. Men så lenge det ikke går, så er det helt fantastisk med fine og gode alternativer som dette!

 


 

—-> LIK FACEBOOKSIDEN MIN HER <—-

—->   OBS! Håper dere vil klikke her å gi meg en stemme <3 <—-

 

#fotobok #julegavetips #gavetips 

2 kommentarer

Siste innlegg