NY VRI PÅ RÅLEKRE TOVA ENGLER!

 

Husker dere de tova englene jeg delte med dere her forleden, og de som var dyppa i betong etter toving ? Jeg har nylig hatt en fotografering for                         2Bondesnupper  , og må selvfølgelig vise dere ^^ Legger også ved link til gratis oppskrift, lengre ned i innlegget. Her får dere se noen rosa engler sammen med noen som er dyppet i betong. En fin kombinasjon synes jeg, og veldig lekkert med engler i ulike størrelser og gjerne sammen med litt andre ting i  rosa, og i betong. Grønne planter er også helt perfekt sammen med dette. 

 

 

 

 

De er bare helt nydelige!! Og de passer absolutt helt perfekt hele året !! Kanskje et fint julegavetips ?? 

Oppskrift på tova engler finner du i dette gratis heftet – : http://www.sandnesgarn.no/media/publicfiles/900-utg_tte-hefter_0413_jul.pdf 

Englene på bildene over er gjort litt om i forhold til oppskrifta, for å få et litt mer særeget preg. Men det er den oppskriften som er blitt tatt utgangspunkt i. Håret på englene er ekte saueull som er blitt vaska. Dette har de kjøpt hos en bonde. Ellers er de dekorerte med perler, bjørkeris og blonder. De som er tova og dyppa i betong, får et helt annerledes preg en om man bare hadde dyppa selve kjeglen. En helt annen struktur. 

 


—-> LIK FACEBOOKSIDEN MIN HER <—-   ( Her har jeg en veldig fin giveaway gående nå!! )

—->   OBS! Håper dere vil klikke her å gi meg en stemme <3 <—-

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg