2 ÅRSDAG OG FULLT HUS!

God kveld i stuen! Har dere hatt en fin dag ? Her i huset har vi plutselig en 2 (!) åring i hus på mandag, og i morgen skal dette feires med en skikkelig fest! ✨ Jeg vil gjerne dele noen råkule tips fra Pinterest med dere, min store kilde til det meste egentlig, om jeg trenger inspirasjon og tips..

Dette selskapet blir nok ikke helt som på disse pinterest bildene, men jeg tar med meg litt tips her og der å mekker det sammen på vårt vis. Så får vi håpe at bursdagsbarnet får en helt fantastisk og spesiell feiring ❤ Vi gleder oss masse til å se reaksjonen til Aleksander i morgen når han skjønner at dagen kun handler om han ❤ Tenk at den lille, storebroren blir hele 2 år!

Ønsker dere en helt fantastisk kveld alle sammen!! Nå skal jeg kose meg med starten på en ny sesong av «Vikingane», som ligger ute på NRK 😅👌✨

5 kommentarer

Siste innlegg