DE TO BESTE ÅRENE I LIVET MITT!

For nøyaktig 2 år siden fikk jeg mitt livs største, mest betydningsfulle og spesielle møte noen gang! Jeg fikk endelig møte et bittelite menneske jeg hadde gleda meg til å få møte veldig veldig lenge! <3 Aleksander kom til verden, og jeg husker det som om det skulle ha skjedd i går! 

 

 

 

– Lenge før jeg i det hele tatt ble gravid drømte jeg om å få møte deg! Å helt siden jeg fant ut at du endelig var på vei, har armene vært klare for å ta deg i mot. Du var en drøm som ble til virkelighet, og en reise uten en ende. Aleksander, du aner ikke hvor mye du har gitt oss disse 2 årene! Å jeg gleder meg helt enormt til resten av livet sammen med deg!! Det er nok ikke alltid du er like glad i meg som jeg er i deg, men jeg håper at du en dag forstår, at hver en minste ting og utfordring, kun er til det aller aller beste for deg! Jeg og far er helt utrolig glade i deg, å hadde faktisk ingen anelse om hva kjærlighet var før vi ble kjent med deg!

 

 

 

 

 

 

 

 

– Vimpler fra Ebay – 2 tall fra leketøysbutikk – Klokke fra Paradiset interiør – Ballonger fra superkul.no –

 – Kurvstol fra Lodge Living – Kurver fra Europris –

 

 

 

 

– Du  er en positiv og smilende propell, med masse omsorg for både dyr og folk <3 Vi er kjempe glad i deg, og uendelig stolte over å få dele hverdagen med akkurat deg! Til tross for sykdom fikk du en veldig fin feiring i går, og ble en kjempe fornøyd eier av en ekte gråtass trøtraktor <3 Lille Julie ser veldig opp til storebroren sin, og vil være med på alt du gjør! Dere er heldige som har hverandre, men aller heldigst er vi som har dere!

Gratulerer med dagen!! Gode og verdifulle Aleksander vår ! <3


 

—-> LIK FACEBOOKSIDEN MIN HER <—-   ( Her har jeg en veldig fin giveaway gående nå!! )

—->   OBS! Håper dere vil klikke her å gi meg en stemme <3 <—- 

 

10 kommentarer

Siste innlegg