HELG, FAMILIETID OG JULEMARKED!

God fredagskveld alle sammen!✨ Mens regnet og hint av vinter herjer på ute, er det ingenting som er mer deilig en å pakke seg inn i pledd å kose seg inne!✨ I skrivende stund gjør jeg nettopp dette, og skal straks kose meg med den nye tv 2 serien «Grenseland» sammen med PB. Dette er første episeode for vår del, og jeg er veldig spent! Noen som følger med ?

Dagene går i et for tiden, og her i hus har det vært litt sykdom. Men snufs og feber det hører vel med denne tiden .. Alle mann er oppe og spretter igjen nå, og i morgen skal jeg på det koseligste julemarkedet jeg vet om ❤ På facebook ligger det et arrangement som heter «Jul i stallen» , som jeg vil anbefale alle å besøke , som bor i passelig avstand til Bryne ✨ ( Adressen er Garborgveien 38, Bryne, kl 11 – 17 og søndag 12-17 ) Her selges blant annet de englene jeg har vist på bloggen tidligere, og mange søte små mus som dere også har sett her inne^^ Og selvfølgelig mye mye mer spennende! Det blir julekos, kaffe og god stemning! ✨

Utenom julemarked i morgen med Julie og den ene søsteren min, så er planen å kun kose seg med disse to luringene og feire faren deres litt ekstra på søndag <3 PB er virkelig verdens beste far, og med en egen dag dedikert, er det klart at man ikke kan la den gå forbi i stillhet 🙂

Nå kjennes lukten av micropopcorn her, og vi er klar for serie under pledd, omringet av myke puter ✨ Håper serien er ekstra spennende, viss ikke er faren for at jeg sovner på sofaen i kveld veldig stor.. Thihi!

Ønsker dere en fantastisk fredagskveld og videre god helg!<3

Skrives plutselig!

– Marie

3 kommentarer

Siste innlegg