LILLESØSTER I NØYTRALT OG SØTT MORMORSTRIKK !!

 

Aah sjekk her da dere ! 😀 Lille tulla vår som stadig vokser seg større og større! Hun runder snart 9 måneder, og vi er utrolig stolte over å få dele hverdagen vår med henne og storebroren hennes! <3

 

 

 

 

 

Gult er kanskje ikke så kult for alle, og for meg har det definitivt vært en NEI farge. Men! Plutselig fikk jeg øynene opp mer og mer, og har funnet ut at noen gulfarger er spesielt sjarmerende og vakkert på de små!! Det er også en veldig nøytral farge, som på dette settet gjør at det ikke har noen typiske gutte/jente preg! Helt perfekt 😀 

 

Dette er et hente sett fra Dale Garn, som du finner HELT GRATIS HER. Det er strikket i Mandarin Petit, fra Sandnes garn. Har sett dette settet veldig mye i blått rundt om kring, og synes det er et helt nydelig sett!! Både til nyfødt, og til større babyer 🙂 <3 Julie kler det sååååå godt!!!!

 

 

Knall og fall hører med på en alder som dette, og iallfall når det er en tulle som bare vil opp og frem 🙂 Thihi.. Det er mye de skal lære og mye de skal tåle de små. Tenk om vi voksne hadde hatt like lett for å begynne og smile, etter at vi hadde falt og nærmere fått blåveis ? Som broren er dette en munter og blid jente som elsker å utforske, pratet og tullet med, sunget for og herjet med 🙂 <3

 

 

 

Her ser dere hele settet litt bedre. Sammen har jeg lagt ved nyfødt bildene av begge skattene mine! <3 Et helt nydelig sett, som er mye i bruk! Vi er virkelig heldige som har en mormor som er en reser med strikkepinnene 😀 Dette startet hun på da jeg gikk gravid med Julie. Siden vi ikke ville vite kjønn, passet denne fargen helt perfekt samme hva det skulle bli 🙂 Et godt tips til dere andre som ikke kan strikke verken rosa eller blått, og som kanskje syns at det blir litt kjedelig med bare hvitt ^^ Et kjempe godt alternativ, og en aldeles nydelig og rolig gulfarge 😀

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

 

 

2 kommentarer
    1. Åh! Så utrolig nydelig hun er og så stor hun har blitt også! <3 😀 Tiden går virkelig så fort. Dette settet var så pent! Jeg fikk et strikket sett i gave av bestemoren min når datteren vår ble født og det var strikket i en litt dypere gul farge som hun ble veldig søt i! <3
      Håper dere får en fin torsdag kveld og at dere får en kjempe fin dag imorgen! <3 Klemmer

Siste innlegg