ULEMPEN MED Å HA ALT HVITT…! – ET BRA TIPS!

Det finnes fordeler og ulemper med alt. Å det er nok mange som ikke vil ha hvite trapper, lister og dører nettopp på grunn av det dere skal få se nå.

 

 

 

 

Det skal ikke så mye til for at malerkosten må frem og flekkene tas over. Det er nå 1 år siden gangen ble pussa opp, å jeg har hatt en runde med litt flekk maling. Det tar ikke lang tid, og det ser 10 ganger penere ut 😀 Men det må gjøres for å holde resultatet penest mulig. Vi tok vare på litt malingsrester, så det er det jeg har brukt her. 

 

 

 

 

Med barn som leker, jakker og klær som blir slengende over gelender, leker som dunker borti osv osv, blir det slitasje uansett. Å viss man skal ta en flekk hver gang det kommer en, kan man sikkert bli gal bare av det.. Men om man tar seg en runde 1 gang i året, føler man kanskje man plutselig har et nytt rom etterpå 😀 Og det er virkelig deilig ^^ Noen ting må man bare ofre, og gjøre om man ønsker å ha det lyst og luftig med farger som dette 😀  Noen er kanskje redd for om det blir skiller, der man flekker over slik som her, men det har jeg ikke merket. Alternativet er å ha alle de mørke og stygge flekkene, og det er ikke pent. Jeg ville ikke ha gjort det på denne måten om jeg skulle ha malt en vegg. Da hadde jeg tatt hele veggen. Men på lister og dører, fungerer dette helt perfekt! 😀

 

 


Se før og etterbilder rundt i hele gangen HER ! //  Les og se alt om hvordan vi pussa opp trappen HER !


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg