HVORFOR HAR IKKE UKEN FLERE DAGER??!

God kveld alle sammen! Om noen minutter var mandagen allerede over gitt.. Ny uke er i gang, og denne uken kjenner jeg kommer til å bli litt ekstra innholdsrik i forhold til andre. Planer er begynt å få liv, et oppussingsprosjekt er i gang, nyheter og hemmeligheter skal røpes etterhvert, julen skal finnes frem osv osv.. Akkurat her jeg ligger nå, vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få det gjort.. Men det er utrolig hva man plutselig flyr igjennom også 🙂 Jeg skal huske å puste mellom slaga, men noen ganger så skal man liksom bare 10 ting før man endelig kan sette seg ned.

 

 

 

 

 

Målet mitt er å få blogga annen hver dag. Å jammen ser det ut til at jeg fikk det til i dag også. Det er ikke alltid like lett i travle perioder, men jeg prøver å ta dere med så godt det lar seg gjøre ^^

 

 

Jeg vil gjerne ønske dere en helt fantastisk uke videre, og håper dere fikk en fin start på den i dag!<3 Takk for at dere titter innom bloggen min 😀

 

Natta <3

0 kommentarer

Siste innlegg