NATURINSPIRERTE ADVENTSSTAKER !

Advent står for tur, og er nærmere en noen gang i år.. Hehe 🙂 Jeg er veldig i tvil om hvordan årets skal se ut her i huset, men jeg tror nok det blir en naturinspirert som den i fjor. Har vært en tur på pinterest å henta nydelige bilder til inspirasjon, som jeg tenkte jeg kunne dele med dere 😀 Om man har et brett, 4 lys, og natur eller en hage utenfor huset.. Ja da trenger man nødvendigvis ikke dra på butikken for å finne pynt til adventsstaken! 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Avslutter med vår advent stake fra i fjor. Stjernebrettet er fra de som tidligere het dr.lykke. Dessverre er ikke dette å få kjøpt lengre, men jeg har sett andre versjoner også andre steder. Vet foresten at Riviera Maison har et veldig fint stjernebrett i rotting i år! 🙂 Under mosen og konglene har jeg et lag med glaplast for å beskytte. Ble kjempe fornøyd med den! 😀 Plutselig blir det en slik i år også.. Det gjenstår å se!

 

 

 


 

–> Ta gjerne en tur å titt på facebook siden *Hageglade på facebook*!! Der henter jeg mye inspirasjon og tips 🙂 <–

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 


 

 

#diy #tips #jul #advent #interiør #natur

7 kommentarer

Siste innlegg