LITT PÅ HJERTET MITT I NATTEN..

Det er ikke ofte man starter med å si god natt.. Men her kan jeg ikke akkurat skrive *god dag alle sammen* når klokken er godt over midnatt. Vi skriver nå 1. desember, å jeg har nettopp kommet hjem fra en fin og koselig årsmiddag med jobben! En kjempe fin måte å avslutte november på, og ikke minst veldig gøy å treffe kollegaer igjen, nå som det er en god stund siden sist!

Etter nyttår er det tilbake til hverdagen med jobb igjen, å jeg gleder meg samtidig som det skal bli spennende også! Jeg har tross alt vært hjemme siden sommeren 2015, å blitt mor til 2 fantastiske barn! «Det går fort i godt lag» er det noe som heter, å der har jeg grunnen til at disse to permisjonene har vært over på et øyeblikk.. Det er iallfall den følelsen jeg sitter igjen med! Helt rart at jeg har fått plass til så ufattelig mange gode minner på denne stunden! For hvor ble egentlig tiden av ??!!

Når jeg kjørte hjem nå i «kveld» (natt) tok det ikke lang tid før jeg hørte litt lyder fra barnerommet da jeg kom inn. Så mens de holder et lite nach for meg der inne, prøver jeg å oppmuntre til drømmeland, og tenkte jeg kunne skrive litt mens jeg venter på at de begge er på god vei dit igjen ^^ Jeg tenner ikke akkurat lys på denne tiden for meg selv, så bildene fra gangen er tatt ved en tidligere anledning. Jeg later heller som om den lune og koselige stemningen er her likevel 😀

Håper dere har en god natt alle sammen, og at desember 2017 blir ekstra spesiell og fin for dere! Selv om denne natten kanskje blir litt lengre en vanlig, har jeg hatt en helt fantastisk start på årets koseligste og helligste måned! ❤ Jeg avslutter som jeg starta.. Riktig god natt alle sammen! Og gled dere over den fine tiden vi har foran oss nå 😊❤

– Marie

0 kommentarer

Siste innlegg