HELT SPRØTT! JEG ER FORELSKA I RØDT!

Dette hadde jeg aldri trodd dere! Men etter å ha fotografert en helt nydelig liten prinsesse, i den vakreste røde kjolen jeg har sett noen gang, har jeg fått øynene opp for en ting! En mørk og nydelig røfarge, som har gjort at jeg har lagt hatet mitt til rød som julefarge, bort i år! Og kanskje det kommer til å forbli slik ? Ikke for mye selvfølgelig, men litt for å skape en kontrast, og få frem den gamle og lune julestemningen jeg er vokst opp med. Med et kaldt vær ute, både i farger og grader, så er det deilig å skape det enda lunere og behagelig inne. Med rødt kan man gjøre nettopp dette! Og på en kjærlig og varm måte, som julen også handler om <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En ørliten liten smakebit på at det blir rødt her også i år, og ikke bare hvitt og sølv 😀 Gleder meg til å få enda mer på plass nå, og til å vise dere et kjempe koselig julehus i år ! 😀 <3

Nyt søndagen alle sammen, og kos dere masse ! Vi skrives snart igjen <3

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

 

1 kommentar

Siste innlegg