ÅRETS ADVENTSSTAKE!

 

 

Det 2. lyset er allerede tent for i år, og det er under 2 uker til jul! I år ble pyntingen og forberedelsene litt kaotiske, da vi har hatt mye virus i krokene her hjemme. Adventsstaken er litt annerledes i år, og jeg har pynta champagnekjøleren min. Dette gjorde jeg mens jeg var litt bedre fra omgangssyken sist uke, og resten av huset sov.. Da kom også stjerna på plass i vinduet og litt diverse småting, mellom slaga. Jeg hadde også besøk av en venninne hele sist uke, som stakkars ble smitta av oss under 2 døgn etter at hun var kommet. Så her har det vært en ikke fullt så bra start på måneden, men kjempe flaks at det kom nå og ikke om 2 uker 😀 Å til tross for omstendighetene, så hadde vi et kjempe koselig besøk også 😀 Skal skrive mer om det siden. Krysser fingrene for at vi er i tipp topp stand til feiring iallfall 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Adventsstaken i år består av selvplukka mose, kongler, litt bling fra fjoråret, og lys jeg fant hjemme, satt sammen i champagne kjøleren. For å ikke ha jord osv i hele, så har jeg en plastikk boks inni, dekket med papp, og videre aluminiumsfolie som ligger som øverste laget under mosen. Denne kjøleren står somregel i stuen med blomster i, så hvorfor ikke bare bruke den til dette også 🙂 Veldig fornøyd 😀 Har også fått tatt litt utebilder i sneen her hjemme, som dere har fått noen av nå, og skal få se videre utover i desember 🙂 <3 Hva synes dere ? 😀

 

 

Håper dere har lyst å stemme på meg inne på linken på bildet under <3 

 

 

 

3 kommentarer

Siste innlegg