RIKTIG GODT NYTT ÅR! <3

 

2017 har vært et år med både glede, sorg, tårer, latter . Det har gitt og det har tatt. Det har vært spesielt, vont, og godt på mange måter, og et år som har prega både den fysiske og psykiske helsen min ekstra mye.. Et minnerikt år er det ingen tvil om.. Et år som ble totalt motsatt fra hvordan det så ut som det skulle bli, i fjor på denne tiden. 2017 er et år vi tar med oss videre både i lærdom og gode minner. (Dere kan lese mer om hva som har skjedd osv HER i et eget innlegg for de som ønsker det)

 

 

 For 2018 ønsker jeg det beste for alle sammen, å gleder meg til å se hva for noen spennende eventyr det vil bringe !! Vi har snart både en 1 åring og 2 åring i hus, og er uendelig takknemlige for alt de to gir oss hver eneste dag. – Fytti sååå heldige vi er!!!!
 Jeg skal tilbake på jobb igjen, etter 2 permisjoner på rappen, å gleder meg kjempe masse til en helt ny hverdag på den måten også. – Mens far i huset starter året med sin permisjon 🙂 

 

 

Dere lesere vil jeg takke helt enormt mye for alt det vakre dere skriver til meg, kommentarer dere gir og tilbakemeldinger jeg får på ulike måter. Jeg elsker å dele med dere, å kommer til å fortsette med det så godt jeg kan <3 Det gir meg så mye positivt tilbake! Flere ganger har jeg tenkt å bare gi opp denne bloggen, og spesielt i år da det har vært så vanskelig det meste.. Men! Med så mye positivitet som dere gir meg, så er det virkelig en glede å dele med dere, å noe jeg ser på som noe enda mer nå en bare det å “skrive” en blogg.. 

 

 

Jeg har valgt å være ærlig med dere, mellom strigla og styla rom, og er veldig glad for det. Dere har fått være med meg ved sykehus sengen, ved sengekanten hjemme å fått sett meg fra virkelighetens side, helt “usminka” og fått tatt del i familien min ellers, som jeg er så stolt over. Jeg kan innrømme at jeg har vært veldig frustrert over hvorfor dette året ble som det ble.. På samme tid som jeg er glad for at det ikke var verre. Jeg kan aldri få et nytt 2017.. Men jeg kan definitivt få et bedre 2018! Å prøver å fokusere på det nå 😀

 

 

(Litt fra årets nyttårsbord ! Kommer masse bilder av dette, jeg ligger bare litt etter om dagen å beklager det… <3 )

Nytt år, nye muligheter, og mye spennende i vente <3 Tusen takk for det gamle alle sammen, og takk for gode minner! Håper dere fokuserer på å lage dere masse gode minner i 2018, og får et helt supert år på alle måter <3 

– En litt forsinket nyttårshilsen fra meg til dere ^^ 

 

0 kommentarer

Siste innlegg