2018 BLIR ET HELT EVENTYRLIG ÅR!!!

Det er iallfall sikkert å visst 😀 Jeg skal lage meg det beste året noen sinne sammen med mine fine! Etter første uken tilbake på jobb, og masse spennende på tapeten her hjemme, føler jeg meg skikkelig klar og motivert 🙂 I fjor på denne tiden lå jeg i en sykehus seng og ikke var riktig sikker på hva som feilte meg.. Jeg visste ikke om året ville by på fantastiske opplevelser, eller om den lille drømmen jeg bar på i magen min kom til å bli virkelighet i det hele tatt <3 Jeg ble frisk og jeg ble syk igjen… Det ble et år fullt av kaos mildt sakt, og derfor skal dette bli et år fullt i KOS i stedet ! 😀

 

 

 

Til nå har 2018 bestått av trening, turer, jobb, familie og venner! Det er virkelig magisk! Noe er fortsatt med meg fra 2017 på helsefronten, noe vil være det alltid, men alt i alt er det 100 000 ganger bedre, og jeg føler virkelig at livet smiler igjen 😀

 

 

 

 

Bloggingen har gått litt opp og ned i det siste, men det dukker stadig opp spennende ting, og jeg har plutselig noe kjempe kult å vise dere! 😀 Det er så utrolig gøy å dele, å jeg elsker at noen av dere lar dere inspirere, å synes det er koselig å ta en titt inn i min lille boble av et eventyr!<3

 

 

For når jeg tenker etter, ser tilbake og bare stopper litt opp å ser rundt meg.. Så er det virkelig et eventyr dere! Jeg har jo alt jeg trenger, jeg har klart det jeg ikke trodde var mulig da jeg var liten, og jeg har verdens beste mennesker under samme tak å kunne dele dette med 😀 Fy søren dere!!! Er det ikke fantastisk ? Jo jeg føler meg virkelig som verdens heldigste person når jeg tenker på akkurat det <3 Livet er bare sååååå mye mer en å vinne i lotto eller å få drømmereisen kasta i trynet 😀

 

 

I dag for eksempel har jeg kost og tulla med de små på dagen, vaska litt innimellom, og slappa litt av på sofaen mellom en hvil de to luringene hadde samtidig. Alt har vært totalt avslappa, og jeg er mye flinkere å tillate meg at ting kan vente litt, flyte litt, å ikke rekke over alt på en gang mens jeg nesten mister pusten for å rekke alt.. Det er faktisk deilig å se at ting ikke er helt på G 😀 Men så kom jeg i havn likevel, med litt ekstra tid og avsporinger.

 

 

Det dukker stadig opp flere bilder av barna her hjemme, å jeg klarer bare ikke å få nok av å se på dem! Dere med barn skjønner hva jeg mener, å dere uten er sikkert lei av å se folk skrive slike ting.. Men sånn er det bare 🙂 <3 De går foran alt, og de er faktisk ALT for oss foreldre 🙂

 

 

 

 

 

Julie for eksempel, hun forstår jeg ikke helt har vært i magen min en gang! Plutselig hadde liksom Aleksander en lillesøster, plutselig var vi en familie på 4, og plutselig var den minste i gjengen et helt år snart!!! <3

 

 

 

 

Jeg merker jeg har lært utrolig mye av 2017, å prøver å ta med meg det som er viktig i steden for å være bitter for hvorfor ting ble som de ble, og hvorfor kanskje livet mitt har vært som det har vært på noen områder.. For det er alltid noen der ute som har det mye værre! Samtidig så må man ikke være for stolt til å innse at man ikke alltid har det bra heller.. Og det er lov å ikke ha det bra også, og si i fra når ting ikke er greit eller ikke fungerer som det skal. Fra og med februar i år skal jeg jobbe 3 dager i uken og ha 2 dager ulønnet permisjon med Julie. Dette gleder jeg meg helt enormt til, å tror det kan bli helt fantastisk å få gjøre litt av begge deler. Jeg elsker å jobbe, og enda mer elsker jeg å se mine søte små vokse opp! Å det vil jeg benytte hver en anledning til å gjøre, og er veldig takknemlig for å kunne ha muligheten til å ha barna hjemme litt ekstra 😀

 

 

Jeg ser på oss som en aktiv familie, som stortrives ute, sammen med dyr, og sammen med familie og venner. 2018 skal inneholde massevis av dette, å jeg galgleder meg til å fortsette dette eventyret sammen med de og med dere 😀 Nå skal jeg kose meg med tvekamp på Farmen kjendis, å ønsker dere en fortsatt fin og god kveld! 😀 <3

– Marie 

4 kommentarer

Siste innlegg