IKKE ALLTID LIKE MYE GLAMOUR NEI..

– Det skal virkelig være sikkert og visst!!;)

I media ser man mye overfladisk.. Jeg for eksempel elsker å dele bilder av oppreide senger og strøkent hjem generelt, noe som også kan virke veldig overfladisk kanskje, med første øyekast.. Jeg deler fordi jeg elsker å dille og dalle, og for å vise noe som kanskje kan være til inspirasjon for andre 😀

Synes det er kjempe gøy og vise litt kontraster av og til også, slik at dere lesere skal skjønne at det ikke til en hver tid ser like strøkent ut her heller 🙂 Jeg skriver ofte om den deilige luksusen i hverdagen som er gratis.. Når det gjelder å re opp sengen å legge seg i en myk og strøken, deilig seng etter en sliten dag.. Å det står jeg fast ved! – MEN! Når du står opp 1 time før resten av huset, drar på jobb som oftest før de andre er ute av sengene (nå som pb har perm), eller som vanlig skal rekke alt du skal på morningen med 2 små i hus.. Ja da er det med å skape «hotellromsfølelsen» på soverommet ved å re opp sengen, ikke akkurat det som først prioriteres 🙂 Å det går nok igjen hos mange.Thehe.. Så jeg må virkelig si jeg lo litt da jeg kom hjem fra trening i dag, å innså at jeg ikke hadde kommet lenger enn å ta av halvparten av sengetøyet som skulle skiftes i dag.. I kveld skulle virkelig sengen vært klar og god til å kaste seg ned i etter dusjen.. Men det er ikke alltid drømmene og lystene står helt i stil med virkeligheten 🙂 Uansett hvor hardt man prøver ^^ Eller er alt perfekt hos deg hver dag kanskje? Jeg har iallfall funnet ut at det ikke er vits å stresse med alt hele tiden heller, men nyte de stundene man har tid til det lille ekstra, og være ekstra takknemlig for det 😀 <3

I starten av innlegget viser jeg bilder av hvordan soverommet så ut i det jeg kom ut av dusjen etter trening.. Videre kommer to bilder av soverommet vårt oppreid, som jeg virkelig elsker!! Og sist men ikke minst, hvordan jeg kasta meg rundt å ordna det til før jeg hoppa ned i sengen i kveld <3 Digg!!

NÅ skal det virkelig bli deilig å legge seg, dere!! Så jeg vil avslutte denne lille titten fra virkeligheten, med å ønske dere riktig god natt, alle sammen!! Prøv å lag dere en fantastisk bra onsdag i morgen!! Så skrives vi igjen om litt <3 Og pssst.. Jeg har MASSE inspirasjon og spennende ting på lager! Så her er det bare og følge med fremover<3

Nattinatt! – Marie

1 kommentar

Siste innlegg