DETTE DRØMMER IALLFALL JEG MEG BORT I !!

 

God kveld alle sammen! Dere skal få bli med litt videre fra der vi slapp sist, å få litt vårlig og sukkersøt soveroms inspirasjon i kveld! <3 Husets far er vel kanskje ikke helt enig i at denne fargen er like frisk, vakker og koselig som det jeg mener.. Men siden vi nå er 2 jenter innenfor disse veggene, og later som vi har en ekstra stemme vi to, så får det vel bare gå ^^ Så lenge garasjen slipper blomsterduft og roseblader, så er det vel det viktigste tenker jeg 😀 Thihi.. For min del, er dette virkelig til å drømme seg bort i, å jeg håper dere kan lene dere tilbake å bli litt inspirerte dere også ^^ 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spilledåse – Wallebeck baby and child // Pynteputer, pledd, urne og kunstige roser – feel // Sengegavl selvlaga – oppskrift HER 

// Lampeskjerm – Riviera Maison // Vase – kahler 

 

 

Ellers vil jeg få ønske dere en god kveld videre, og alt det beste for resten av uken 😀 <3 Til helgen skal dette huset invaderes av mange hyggelige damer foressten, og kanskje blir det litt hæler i taket også ? Det skal iallfall bli skikkelig deilig med litt god gammeldags partystemning! Og jeg gleder meg selvfølgelig til å dele pynt og detaljer med dere fra feiringen 😀

–> Følg gjerne bloggen min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <3 <–

 

#soverom #interiør #diy #lagselv #hus #hjem 

3 kommentarer

Siste innlegg